Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Dere som er/ har hvit dagmamma. Hvordan gjøres det med skatten sån rent praktisk. Synes det er vanskelig å forstå. Har vært på sakttekontoret to ganger, og ikke blitt noe klolere, har bare fått en haug med broskyrer og en henvisning om å snakke med kommunekassen.!? Virker ikke som dem vil at vi skal betale skatt i det hele tatt...
entil :) Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Du har sikkert fått denne: http://www.skatteetaten.no/no/Bibliotek/Publikasjoner/Brosjyrer-og-boker/Skatteregler-ved-barnepass/ Jeg synes den var ganske oversiktlig. Ringte også til skatteetaten med noen spørsmål og fikk gode svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå