Gå til innhold

TFK Joggster X??


Kjerstipusen og Ane-mor

Anbefalte innlegg

Noen som har den? Vil veldig gjerne ha TFK, men vil også veldig gjerne ha muligheten til å ha ungen mot meg i sportsvogna.Har lest mye rart om den, men de negative postene om den stammer stort sett fra 2009, og siden da er det visstnok gjort 128 (ja, hundreogtjueÅTTE) forbedringer på den... Ble veldig skeptisk etter å ha lest alt om dårlige håndtak og glidelåser, men det må jo være en av de første tingene de har tatt tak i?

 

Så hva mener dere som har den, er det verdt å gi den et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vi har bestilt Joggster X twist fra kiddies24.com

Vi var også skeptiske etter å ha lest diverse negative omtaler om vognen. Men med litt "research" så fant jeg ut det du skriver, at vognen har blitt utbedret for alle "barnesykdommene". Så vi tok sjansen på Joggster X. Vognen er på vei fra Tyskland i skrivende stund, så jeg har ikke fått prøvd den enda. Men skal oppdatere deg om det skjer noe med den.

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har også kikket på nettsiden, www.kiddies24.com.

Vet dere hvor mye dere vil måtte betale for vognen inkl. moms og frakt? Er det toll også?

Har dere da kjøpt bare sportsdelen, eller også bagen?

 

Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt TFK joggester og har TFK twinner twist er den største driten jeg noen gang har kjøpt.

Er 3 år mellom vognene, men den som ble kjøpt sist er verst.

'Et godt råd: Styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

82_Nina

Når du bestiller fra kiddies24.com trekker de fra den tyske mva (19%). Dette skjer automatisk om du lager en profil med norsk adr og logger deg på kiddies24. Men du må betale norsk mva (25%)

på hele beløpet inkl frakten. Du får en regning i etterkant på den norske mva fra transportøren. Så du trenger ikke tenke på noe som helst..

Eks:

TFK Joggster Twist + Multi X bag fra Kiddies24

Pris inkl frakt 527euro x 7,9 = 4110,-Nok

+ norsk mva 25% og 200,- i gebyr = 5338,- Nok

Pris i Norge på det samme er 8900,-

Så du sparer ca kr3560,- på å bestille det fra Tyskland.

Tips!!!! Bestill i god tid. Og bestil kun ting de har på lager!! Om du lurer på noe, send melding i postkassen min. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...