Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å få sønnen min til å bøi kjent med pappaen sin... Han passer han på onsdager, men på kvelden, så han sover som regel. Ellers overnatter vi hos han noen helger, men han sitter bare og ser på tv hele dagen! Vil nesten ikke leke med han! Hva skal jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er sønnen din? Noen menn synes ikke babyer er spesielt spennende. Ofte blir det bedre når de blir eldre. Fælt å si det, men desverre er det sånn for mange :(

Skrevet

Prøv å oppmuntre han til å delta i mating,badetid, kveldsstellet ++++ så kommer nok dette med at han leker med han av seg selv etterhvert..er som anonym over her sier...er mange mannfolk som ikke syns babyer er noe spennende...!:/

Skrevet

Tenk over de forhold du har i ditt liv som er gode, for eksempel til dine egne foreldre. Var det en tredje person som la tilrette for at de skulle bli gode?

Jeg har brukt mye tid og krefter på samme problemstilling som deg, men har endelig akseptert at det ikke er mitt ansvar hva slags forhold mitt barn får til sin far, det er farens. Jeg skal selvfølgelig ikke sabotere, eller på noen måte snakke nedsettende om ham til henne, men jeg kan heller ikke få han til å gjøre noe han ikke vil/får til. Det jeg kan gjøre er å forsøke å legge til rette for at hun og jeg får et godt forhold, også får jeg og de gode menneskene jeg har rundt meg gjøre det vi kan for å veie opp der han ikke strekker til.

Jeg tror du vil få det lettere dersom du gir slipp på ansvaret for ham, det er ikke ditt! : )

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...