Stoltmamma:) Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Hei. Noen som vet om man får leid dette noe sted? Det må være såpass stort siden det er en rottweiler som skal ut på tur.. Håper noen veit, for å kjøpe nytt til 3-4 000 er uaktuelt
♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Sjekk på finn.no om du kan finne et brukt, eller hør med Rottweiler klubben om de vet om noen som har et du kan låne for en liten sum. Vet dessverre ikke om det finnes noe utleie av slike bur - måtte evt vært om du tar kontakt med SAS Cargo (vet de selger dem i alle fall) eller flyselskapet du skal bruke. God tur! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå