Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg trenger hjelp til å finne en god krem som faktisk virker. Noen gode anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Gode gamle Vitapan:-) Og bruk kuldekrem ute:-)
Gjest mphs Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 A-derma inne og ceridal kuldekrem ute.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Locobase repair. Denne er kjempegod til meg og mitt barn, vi er begge atopikere. Når han har skikkelig såre kinn smører jeg tykt lag med denne kremen etter han er sovnet og gjentar det når jeg legger meg. Morgenen etter er han nesten god;) Husk på å ikke vask ansiktet om morgenen. Vask bare rundt øynene, og IKKE smør inn med noe slags krem. Det skal kun brukes på kveldene. Vet ikke om du er begynt bruke solkrem, men om du har brukt med vann i må du slutte med det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 En bør ikke bruke kuldekrem men helelr smøre seg når en kommer inn. "De fete, vannfrie salvene er heller ikke gode nok. Disse inneholder olje, og legger seg som en hinne over huden. Under den svetter vi, og svetten gir fukt og lettere nedkjøling, som igjen kan gi fryseskader. Derfor bør vi ikke stole på at kuldekremene beskytter mot kulda. " Hilsen atopikeren som bor nord i landet med veldig kulde til tider og aldri bruker kuldekrem;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Barn svetter ikke slik som voksne gjør så man kan ikke se på testene som er utført på militære. Det sier selv fagfolk.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Både min hudlege, og barnets hudlege sier dette og det har vi holdt oss til. Samme har vi fått skriv om fra bhg!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Har ingenting med svette å gjøre! Huden ikke får puste- det danner seg fuktighet under kremen- når dette fryser kan ungene faktisk få frostskader PGA kuldekremen! Dette er ikke noe militant forsøk, men sier seg egentlig selv.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Rådet til 2140 er det beste både til små og store for å unngå frostutslett. Ikke vaske hverken ditt eget eller podens ansikt, smør inn fjes om kvelden. Minuset er jo at miniene sikler noe vanvittig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå