Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Kan man sende én invitasjon til to brødre? Disse brødrene er fettere av min kjære, og begge to er kun invitert til kaffi/fest. Ingen av dem har følge, så det er liksom kun de to. Grunnen til at jeg spør er rett og slett at jeg har klart å bestille en invitasjon for lite, og jeg synes det er litt kjipt å måtte betale 99,- i frakt igjen for kun én invitasjon... De kan ikke inkluderes i foreldrenes invitasjon, for foreldrene er også invitert til middag...
lykkelig78 Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Vi har sendt samme invitasjoner til 2 søskenpar som ikke har partner. Det ene paret bor begge sammen med foreldrene og det andre bor begge på hybel men vi har ikke adr dit så vi sender invitasjonen til mamman. Så jeg hadde sendt til dem sammen i stede for å kaste pengene ut av vinduet!
Gjest Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Ja, selvfølgelig kan du invitere to brødre via en invitasjon. Niks prob, 100 penger for en ekstra invitasjon er fullstendig bortkasta. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå