FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Regnet feil da jeg bestillte... trodde jeg va 7 + 3 :/ Men hjertet sku jo begynt å slå igår, så da burde man vel se noe?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jo, men ikke vær for skuffa om hjertet ikke slår. Jeg var på ul på ca den tida forrige svangerskap og hjertet hadde ikke begynt å slå. De vokser så i rykk og napp så tidlig.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 Da er det altså ikke noe grunn til panikk om det ikke slår? Heller da bestille en ny en om et par uker?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Jeg var på ul i uke 6+0 men etter legen sine måliner var jeg 5+3 så det er fullt mulig å se hjerte slå uke 6. Legen tok forøvrig feil for når jeg kom tilbake noen uker senere så stemte min utregning helt perfekt men hun sa at det var vanskelig å måle noe så lite så akkurat antall dager kunne bli litt +/-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå