Gå til innhold

Hva bor dere i og hvor mange unger har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To voksne og to barn, bur i einebustad med fem små soverom (eitt til oss, eitt til kvar av ungane og eitt kontor/hobbyrom til kvar av oss voksne).

Fram til eldste var ca 18 mnd budde vi i leilighet med to soverom. Han fekk eige rom ved ca 13 mnd. Vi flytta hit like etter lille vart fødd og ho sov på vårt rom fram til 9-10 mnd. Deretter fekk ho naborommet, men har i periodar sove meir saman med oss enn i eiga seng. No ved 3 år fekk ho nytt "storjenterom" nede ved sida av storebror sitt rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor alene med datteren min i en toromsleilighet. Akkurat passe stor for oss to (45 kvadratmeter). Kommer nok til å sove i samme rom en god stund, men om jeg finner meg en ny kjæreste så blir nok snuppa lagt inn på eget rom siden det ikke er hennes egen far:) Vår neste leilighet må ha to soverom da:)

Skrevet

Vi bor i ett hus fra 70-tallet, aner ikke hvor stort det er. Men stort nok, har 8 soverom, loftstue, kjellerstue, stue, vaskerom, 3 bad, kjøkken, boder og stoooor overbygd terasse :)

Trives veldig bra, vi er to voksne og 4 barn (snart 5.)

Da vi hadde bare ett barn og var studenter, bodde vi i en leilighet på 60 kvadrat og ett soverom. Der bodde vi til gutten var 2,5 år. Vi stortrivdes der, og var ikke noe problem å dele rom. Hadde nok blitt boende der når vi fikk nr 2 også, men flyttet da hjem igjen ettersom vi var ferdig med studiene. Da fikk vi en leilighet på 80 kvadrat med to soverom.

Skrevet

Vi er to voknse og to barn (2år og 3,5år)

Bor i rekkehus på 204kvm, har 5 soverom (store) og to stuer.

Det er altfor stort for oss akkurat nå. (ungene sover inne med oss enda) så det blir mange "roterom" kan man si..... Men det blir nok deilig med så mange rom når de blir større:) Da får de hver sitt, og vi kan ha et gjesterom og et kontor. Så slipper vi å ha det i stuen:)

Skrevet

Bur i større einebolig. Har i hovedetasjen 3 soverom, men de eine blir brukt som tvstue, då det rommet er stort. Nede har vi 3 soverom til. Får nok ikkje så mange barn, at det bur eit på kvart rom. Har no 2 barn, og tida får vise om de blir fleire.

Skrevet

Bor i stor gammel enebolig på en gård. Over 400 kvm. Skulle egentlig ønske det var halvparten...;) Har 4 store soverom (gjennomsnitt på ca 20 kvm tenker jeg), men bruker kun to av dem til daglig. Har to barn på 4,5 og 1,5. De deler rom for øyeblikket. Har gjort det fra minste var ca 1 år. Flere grunner til dette; både fordi deler av huset er ganske kaldt nå på vinteren og fordi barna synes det er koslig å sove samme sted. Men jeg regner med at de får hvert sitt etter sommeren. Eldste har mer behov for et sted å være alene.

Frem til vi fikk nummer to bodde vi i en liten to-roms på 56 kvm. Det fungerte fint så lenge vi var 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...