Gå til innhold

Noen fra sandnes eller i nærheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :) Så kjekt og grattis:) dokk har masse kjekt i vente. Har en sønn på 2 fra før av og har nye baby på vei:D ska ha 30 september :) ska og på tidlig UL men ringe nok å bestille time i morgen, og krysse fingarne for ein rask time :). Kun av ren nysjerrighet her og.. stor "fare" for tvillinger her så hadde vore greit å fått sett på det og :)

Annonse

Kjekt me så mange i område så ska ha i september, ja kansje me alle treffes på føden ;) Ultralyden i dag va jo heilt fantastiske ;) glede meg masse te å få ett nytt nurk i hus;) gratla te alle som e lika heldige så meg :o)

Annonse

Hei alle sammen

Er fra Stavanger og har termin 7. sept. Har en liten gutt fra før på snart 11 mnd. Kjekt å møte andre her inne med termin på samme tidspunkt :) Håper vi snakkes mer etterhvert som tiden går. Det hadde vært koselig. Lykke til videre alle sammen :)

• 2 uker senere...

Heisann :)

Vi bor i Stavanger (opprinnelig fra Larvik) og har ei jente på 2 år fra før. Nå venter vi 2. og 3. mann en gang i september :) (menstrermin 26., og var på tidlig ul hos sigrids ultra, hun mente jeg var litt lengre på vei (fire dager el noe, så ikke mye). Men tvillinger har jo en tendens til å komme litt før, så jeg ser for meg mndskiftet august/september).

Har dere begynt å få litt mage da? Her har det kommet en liten kul jeg ikke klarer å skjule, og det er bare stas! Men gruer meg til å være høygravid med to inni der... Grøss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...