Gå til innhold

Noen fra sandnes eller i nærheten?


nr2epåvei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Er fra Sandnes. Har termin 22.september med vårt første barn. Gleder oss og håper alt går bra:) skal på tidlig ultralyd på torsdag, kun av ren nysgjerrighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Så kjekt og grattis:) dokk har masse kjekt i vente. Har en sønn på 2 fra før av og har nye baby på vei:D ska ha 30 september :) ska og på tidlig UL men ringe nok å bestille time i morgen, og krysse fingarne for ein rask time :). Kun av ren nysjerrighet her og.. stor "fare" for tvillinger her så hadde vore greit å fått sett på det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også forresten:) kan tror d blir stas for 2-åringen å bli storebror:) håper litt på tvillinger for deg jeg, synes d høres så stas ut me tvillinger (selv om d jo selvfølgelig følger med en viss risiko).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Blir nok ganske stas for han det ja :) fikk time til ultralyd på fredag, gleder meg masse nå :) Skal nok alltid gå godt med tvillinger men litt lettere om det bare blir en :) så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har termin, foreløpig, den 24.september. Vårt første barn også. Skal til UL i morgen så er nyfiken om alt er bra. Bor i Stavanger pt, dog jobber i Sandnes sentrum.

 

Begge for å lykke til med UL torsdag og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i sandnes jeg :o)

Har en super duper godgutt som blir 3år i juni.

Termin 23 Sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i Stavanger, og har termin 17.september. Ingen barn fra før av, så dette blir ekstra stas;-) Kanskje vi treffes på føden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt me så mange i område så ska ha i september, ja kansje me alle treffes på føden ;) Ultralyden i dag va jo heilt fantastiske ;) glede meg masse te å få ett nytt nurk i hus;) gratla te alle som e lika heldige så meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og tatt tidlig ultralyd, d va herlig å få bekrefta at alt va ok foreløpig. Me må få te et treff når me har fått litt større mager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillerødhette: ja vi må få til ett treff litt senere i vår når vi alle ser mer gravide ut :) hadde vært kjempe kos:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på sigrids ultra i Stavanger, fikk se nurket både i 3d og vanlig ultra fikk me meg 2 3d bilder og 2 vanlige bilder. Hun målte hjerterytme og lengde på fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Er fra Stavanger og har termin 7. sept. Har en liten gutt fra før på snart 11 mnd. Kjekt å møte andre her inne med termin på samme tidspunkt :) Håper vi snakkes mer etterhvert som tiden går. Det hadde vært koselig. Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sandnes og har termin 18 september. Hadde vært veldig kjekt med et kafebesøk når magene er littegranne større ;) Har ennå ikke sagt det til noen,jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karin målte størrelse på fosteret og hørte på hjertelyd. Fikk me både 3D bilder, vanlige bilder og videoopptak. Alt for 500 kr. Hun var kjempekoselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin 2. september med vårt første barn. Bor på Klepp Stasjon, jobber i Stavanger, men kommer egentlig fra Tananger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Har foreløpig termin 15.september. Vi venter vårt første barn. Jeg er 27 år og bor i Stavanger.

 

Var på første ultralyd på tirsdag. Alt stod bra til med den lille gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Vi bor i Stavanger (opprinnelig fra Larvik) og har ei jente på 2 år fra før. Nå venter vi 2. og 3. mann en gang i september :) (menstrermin 26., og var på tidlig ul hos sigrids ultra, hun mente jeg var litt lengre på vei (fire dager el noe, så ikke mye). Men tvillinger har jo en tendens til å komme litt før, så jeg ser for meg mndskiftet august/september).

 

Har dere begynt å få litt mage da? Her har det kommet en liten kul jeg ikke klarer å skjule, og det er bare stas! Men gruer meg til å være høygravid med to inni der... Grøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...