Gå til innhold

h e r r e g u u u d såå tregt en uke kan gå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå nærmer det seg IKM *fingers crossed* og jeg skulle helst ha testa i går..! Enten 1. eller 3. mars er dagen, litt avhengig om syklusen bestemte seg for 26 eller 28 dager denne måneden. Gud bedre, tenk at ukene som vanligvis flyr avgårde, kan gå så treeegt denne ene uka! Fysjom..hehe :-) Går og kjenner på alle symptomene mine; oppblåst mage, supertrøtt, plutselige kvalmebølger osv..og jeg kjenner jo igjen alle fra mine tidligere svangerskap (har gått gravid tre ganger, har to barn). meeen, kan bare ikke huske at jeg hadde de så tidlig..men pleier ikke være særlig pms heller...såååå..åårh, skulle ønske jeg kunne trylle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten som jeg skulle skrevet dette selv! Går og venter på tanta som (forhåpentligvis) ikke kommer. Har også ikm enten1 el 3, hadde alltid 28 dagers syklus før jeg fikk lillemann. Har kjempeoppblåst mage, og murringer i magen, men vet liksom ikke om den oppblåste magen har med noe jeg har spist, og om murringene kommer fordi jeg spenner magen i håp om grav.symptomer? Underbevisstheten kan skape mange ting. Klarer liksom ikke helt å huske når symptomene dukket opp ved forrige graviditet heller. Men vet ihvertfall at vi traff el hundre prosent denne gangen (hadde testet for el).

Går liksom og venter på supervonde pupper som jeg hadde forrige gang, kanskje jeg ikke får det denne gang?

Pfff... Kan bli gal av mindre.. :-(

Skrevet

Helt sant, kan bli tussete av denne ventinga! Skal bare se det klaffet siden dere traff på el! :-D har ikke testa for el..så får bare håpe at spiren sitter! Er ikke sikkert symptomene er like denne gangen, eller så kommer kanskje de vonde puppene om ikke lenge ;) Satse på at det er positiv test på oss begge enten den 1. el 3. :-D

Skrevet

Ja, bestiller herved en positiv graviditetstest for oss begge! :-)

Blir jo ikke noe mindre babysjuk av å se jordmødrene på nett-tv heller, kjenner det kribler med tanke på et lite nurk igjen! :-)

Vi får ha nedtelling sammen vi 2 da, siden vi har ikm samme dag da..

Skrevet

Jaa det må vi ha vettu :-) Kanskje det går fortere nå da, siden vi er to! Blir iallefall en test den 1.mars, tenker jeg! eventuelt før.siden jeg er av den maks utålmodige sorten (a)...Har også sittet og mimret gjennom gamle episoder av jordmødrene på nett tv, kan ikke huske at det var så vondt å føde som det såg ut der. Meeen, den tid den sorg. Har nok fortrengt ganske mye hehe :-)

Skrevet

Huff, ja! Hadde nok aldri turd å få barn om jeg tenkte for mye på selve fødingen!

Var ganske redd forrige gang, så måtte skynde meg å bli gravid før jeg rakk å ombestemme meg, he he. Og nå vet jeg jo egentlig hva jeg går til, huff og huff.. Kjenner jeg får litt vondt i dåsa når jeg ser de fødende på jordmødrene. Men premien er jo bare så fantastisk i forhold til hvor lenge man har vondt da. Mannen er litt heldig der, som slipper unna hele vondten. Ser ut som om den skyndingen tar litt lengre tid nå da, he he!

Prøvd lenge du da?

Skrevet

Huff ja, kjenner det nedi "greiene" når jeg ser på sånt..men som du sier, premien er så flott at det er vel verdt det! Det er første pp for oss, og jeg er allerede utålmodig..så det kommer nok til å ta tid med min flaks :) Men da har man mye god sex i mellomtiden da, og det kan man jo ikke få nok av så...;) Første gang var uplanlagt p-pillebarn, andremann nøye planlagt og satt vel på 2pp om jeg ikke husker feil. Så håper jo selvsagt at jeg er like velsignet denne gangen. Dere er i 3pp, regner jeg med av nicket ditt?

Skrevet

Jepp, 3 pp vi er i nå. Forrige gang brukte vi bare første pp på å bli gravide, men regnet vel ikke med at vi skulle være like heldige en gang til. 2 pp kan jo omtrent ikke regnes med, iom at mannen var bortreist hele den fruktbare perioden!

Må bare si at jeg faktisk spydde i veikanten idag morges da, hadde tatt noe omega 3, og ikke rukket å spise frokost ennå. Ganske guffent kan jeg bare si, kaste opp oppløste omega 3 tabletter! Hadde ikke noe å skylle ned med heller, hadde ikke noe drikke med i bilen, var jo liksom ikke planen å kaste opp. Kanskje det var tablettene som var for tøff for magen uten mat? Eller noe annet? Håpe håpe..

Skrevet

hei.

Jeg vet ikke om jeg er gravid. Har ikke fulgt med på når jeg skal ha mensen, den er så uregelmessig. Jeg og mannen har ikke planlagt noe, men er skjønt enige i at skjer det, så er det herlig. Jeg har vært hjemme i tre dager fra jobb, men masse vondt i magen, oppsvulmet, stikninger, kvalme som kommer i bølger og har fått masse kviser !

Pleier ikke være sånn når jeg venter på mensen. Jeg jobber i barnehage, så tenkte først at det var omgangssyke, men...noe sier meg at det ikke er det. Tok en test i går, men den var negativ...vet jo kke helt når mens skal komme...men det er snart...

Kan symptomene komme så tidlig. Har en jente på 5 fra før, husker ikke at jeg kjente det så tidlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...