Gå til innhold

Ultralyd i morgen


allimac82

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd i morgen kl. 13.30 på Drammen Sykehus. Håper de klarer å se kjønn for jeg er kjempe nysgjerrig:) Flere som skal i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du. Håper du får hyggelige tilbakemeldinger. Skal ikke før mandag i neste uke jeg, og det føles ut som en hel evighet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også på UL neste mandag, vi gleder oss;) jeg har på følelsen at det blir gutt men alle andre tipper jente hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegvar i dag! På Ullevål! Det var veldig gøy :)

Fikk ny termin,forandret fra 24.-til 1.juli!! det var forventet og jeg er veldig fornøyd med det :)

Har morkaken foran og skal på ny ultralyd om tre uker, for å sjekke dette.. Flere som har eller har opplevd dette tidligere??

Er egentlig ikke så bekymret,hadde det med førstemann også men fikk ikke flere ultralyder den gang (2008)

 

allimac82; fikk dere vite kjønnet?!?

Vi vil ikke vite vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal til torsdag :) gleder oss, men er veldig spent. Tenker ikke så mye på om det blir gutt eller jente, håper bare allt er bra :) Håper også allt gikk fint for deg :) fant de ut hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Så koselig med så mange tilbakemeldinger. Det er liksom dette her som opptar meg for tiden og sikkert mange andre:) Det er så spennende med alt som skjer i kroppen! Ultralyden var fantastisk og hun tid seg god tid til å vise og forklare alt. Vi skal få en liten gutt:) Det har vært magefølelsen min hele tiden. Vi så at han lå å drakk forstervann og senere hadde han totten i munnen:) "smelt"...Termin ble satt fra 23 til 19 juli:)

 

Gled dere til det er deres tur og nyt det!

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stor forskjell på termindato...sikkert litt deilig også og du er fortsatt i juli. Bra du var litt forberedt på det med morkaka slik at du slipper å bekymre deg så veldig. Fint å få en UL til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at det ikke bare er jeg som må vente lenge på UL da.

Jeg gru-gleder meg litt, håper så inderlig alt er bra. Det er ikke så viktig for oss hvilket kjønn det er, alle har tippet en gutt på meg, hehe. Så det er mange som venter spent rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ble det visst en jente til :) og allt så fint ut :) han gikk tydelig igjennom allt som var og det var betryggende og se at det stod fint til :)

terminen ble skjøvet 1 dag frem, (til 31.juli) så vi hadde beregnet det ganske bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal i morgen jeg og :-). På Bærum Sykehus riktignok (etter å ikke ha fått plass på noen sykehus i Oslo. Lykke til! Jeg tror jeg har en liten gutt i magen, men umulig å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i dag? Jeg fikk Drammen etter å ha fått avslag overalt..

Stemte det med guttefølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, nei det stemte ikke (og hva de sa på ultralyd første gangen) så her kommer det en liten jente. Alt ser ut til å være bra. :-)

Kjempe koselig å vite kjønn - litt lettere å forhold seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hehe...lita tulle altså..gratulerer! Synes også de er deilig å vite..har fått en indre ro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...