Gå til innhold

Noen fra Bergen/ Bergensområdet her?


jobber med saken har klart det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er fra Bergen, er 40 og venter nummer 2. Har en gutt på 2 år fra før.

Er i min 10 uke nå...og termin i slutten av september. Spennende om alt går bra, har mistet to ganger siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er flere:)

Håper alt går bra med deg:) Jeg har selv hatt en sa, men da var jeg 5-6 uker på vei. Har vært på ultralyd og alt ser bra ut:) Håper alt går bra denne gangen:)

Jeg er 32 og venter nr 3. Har termin 11 september i følge ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi termin samme dag, Gravid11. Spennende:)

Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja visst har vi termin samme dag:-) Min form har vært ganske elendig i siden uke 8... Har vært sykemeldt noen uker nå med masse kvalme, hodepine, trøtthet osv... Det er jo helt normalt, men slitsomt... Satser på det gir seg nå når jeg har entret uke 12!!!! Fingrene er krysset!!

Vi skal på ultralyd på torsdag og det blir veldig spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Håper alle plagene gir seg snart!

 

Lykke til på utltralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Godt å ha andre i området her inne :) Blir 31 denne uken, og venter nr 1! Har termin 1. sept, og gleder meg sånn til UL i slutten av mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Venter barn 4. september:-) Jeg er 36 år og venter nummer 2:-)

Kanskje vi skulle fått til et BIM treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM treff hadde vært kjekt,- men kanskje vente til alle er over de første 3 mnd??

Jeg er 11+0 i dag,- og begynner¨å tro at det vil gå bra denne gang :-) Var på ul lyd da jeg var 10+2 og alt var bra. Skal også på tidlig ul på Haukeland når jeg er 12+3 Håper kvalmen begynner å gi seg snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff:-) Jeg er 13+4 i dag:-) Den verste kvalmen er overstått håper jeg.. Kommer iallefall mer i bølger nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er fra Sotra. Har termin 25 september. Har allerede vært på haukeland og har fått indrevenøs ernæring. Er VELDIG dårlig. Har gått ned i vekt ca 8 kg...ved ultralyd viste det seg at alt i orden med fosteret (antaglevis det blir en jente :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, Det blir treff imrg på Jacob Aall for alle sommermammaer. Så tenkte jeg å se her inne på sept og så var det noen her og, så om noen av dere vil være med, er det selvf bare å komme.

 

Den forrige gruppen jeg var i, med første mann, var det 6. mnd sprik i mellom månedene, men det var jo like gøy selv om noen får før enn andre.

 

Så vel møtt om dere kan. Beklager sein "invitasjon"..... !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så dette litt for sent, men vil veldig gjerne være med på treff ved en annen anledning. Kos dere i dag:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er 31 år, bor i Bergen og venter barn nr. 2 i midten av september. Blir gjerne med på treff ved neste anledning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...