Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Idag er det mandag, og da spiser vi alltid middag med et vennepar. Vi drar til hverandre annenhver gang, og idag er det vår tur... Men hva skal jeg lage???? Jeg er gravid og har igrunn ikke store matlysta, men det vil jo sitte 5 andre rundt bordet som ikke sliter med det 2 av de er 4-5 åringer og han min er ganske så sær av seg... Jeg har innmari lyst på saus av noe slag, men noe mer enn det vet jeg ikke :/ Hjelp???
lille frø, mor til to Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Kanskje kyllingryte? Lett å lage.
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Med småbarn i hus, er det jo alltid en suksess med hjemmelagede kjøttboller av karbonadedeig i tomatsaus med pasta. Ha hvitløk, finhakka løk, parmesan og basillikum i kjøtbollene. d er supergodt! Her blir det kyllingwok i dag. Hva med skrei, gulerøtter, poteter og holandeissaus? God middag, håper matlysten snart kommer.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2011 Takk for tips Småen i hus har cøliaki, så pasta blir liksom en sjeldenhet her i hus.. Gidder nemlig ikke lage så mye forskjellig Men jeg var i fryseren og fant oksekjøtt og mais-kolber.. Har en stor bolle med salat i kjøleskapet, så skal nok få til noe Hurra for at jeg slipper å dra på butikken
Strandloppa og lillebror Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Hva med å lage en form med lasagne? Servere med brød/rundstykker og en salat. Her skal vi ha seifilet med stekt løk, poteter, kokte gulrøtter og brun saus. Enkelt og godt. Sei er jo en fisk som er lett å like. Og vil man gjøre det veldig lettvint, kan man legge sei og oppskjærte poteter og grønnsaker i langpanna, og la det lage seg selv i ovnen mens du slapper av. Må bare røre sammen sausen på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå