Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Vi er dårlige venner om dagen.. Han har tydeligvis ikke kommet over meg, kontakter meg flere ggr om dagen, sender mld, ringer hvis jeg ikke svarer. Jeg kan da finne på å sette på lydløs, men da ringer han ENDA mer! Søndag våknet jeg opp med 10 ubesvarte anrop. Fredag når han kom og skulle overta jentungen begynte han å spørre om hvordan han skal få meg til å like han i fremtiden, selv om han har spurt utallige ganger før, og jeg ikke kan gi han svar. Når han blir sint fordi jeg ikke vil sitte i samme hus som han å snakke med han sier han stygge ting. Ting han fks sa denne helga; - Ikke drikk opp vinflaska neste helg jeg kjøpte til deg med xxx( venninne) eller andre mannfolk. Vil ikke betale for at andre skal få seg noe. - Vitsen med å komme hit i helga? Siden du ikke skal være her på kvelden å prate kunne jeg like greit vært igjen i byen og vært med på fest med en dame fra jobben. - Du er bare en løs hore som sprer bena for alle sammen. Attpåtil vil han jeg skal gi han penger siden han er blakk. TOPPEN AV FREKKHET! Så nekta han nesten å dra igår, drøyde det lengst mulig. Det eneste som hindret meg i å kaste noe på han siden jeg var så sint var vår toåring som sto imellom oss. Nekter jeg å snakke med han ( FB, sms og tlf) kontakter han meg enda mer.. Ringer mange ganger, sender flere mld osvosv. Har blokket han fra FB. Hvor mange flere kameler skal jeg svelge? Takler han veldig dårlig.. Pliiis si at det blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 ......og sånn kan man risikere at det blir når en puler på seg unger med komplette idioter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå