Gå til innhold

spådamen Berit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For et halvt års tid siden var det en del innlegg om Berit. Vi fikk også e-post adressen hennes, som nå er slettet.

Hvilken erfaringer hadde dere med henne? Lurer på å ringe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brukt henne igjen for å si det sånn..

Ingenting av det hun sa har stemt

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg må virkelig skjerpe meg!! Tror jeg har blitt avhengig av spådamer... Og når de på spåsiden sier forskjellige ting, blir jeg helt forvirra.

Vet at det er helt koko. Og kan ikke noe for det. Man styrer vel sin egen skjebne :)

Vi prøver å bli gravid. Og Når noen sier f.eks april, ja så tror jeg på det. Men så sier noen oktober :o

Huff, må SKJERPE meg!!! Vet selv hvor dumt dette er altså. Vi er slitere, å jeg klamrer meg til hvert eneste halmstrå :(

Skrevet

Uff, skal ikke være lett nei :S

Men jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv er å ikke ta kontakt med flere spådamer, de har ingen peiling og du blir skuffet gang på gang.

Ønsker dere lykke til videre i prøvingen, jeg tror spiren sitter når det er meningen dere skal ha barn :) Så får vi håpe det skjer før heller enn siden :)

Skrevet

Tusen takk :) Og for overraskende saklig svar ;)

Ja, nå får det være slutt!!! Hvem kan egentlig forutsi fremtiden? Spesielt i den detalj at de ser hvilken mnd man blir gravid. Har blitt spådd august, september, desember.... Men ingen baby. Så på tide å gi seg med dette nå...

Ja, det tror jeg også :) Men tålmodigheten min er ikke den beste :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...