dete Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Lurer bare på hva slags rutiner dere har når dere leverer i barnehagen. Her står barna i vinduet, og jeg må bort og tromme med fingrene på vinduet... En dag i januar gikk jeg bort og blåste dogg på vinduet og tegnet hjerte. Nå blir de jo hysteriske hvis jeg ikke gjør dette hver dag :-) Men, det er jo litt koselig også. :-)
Glajenta ♥ Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Så søtt ♥ Her er det egentlig bare å følge henne inn, hadekos, også går jeg ;-) Hørtes fryktelig stusselig ut i forhold til deg, men som oftest har hun ikke tid til å gi kos en gang! :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 her er det bare å kle av dem, følge dem inn, sette dem vet frokostbordet, gi hadet kos og gå. Var en periode eldste ville vinke i vinduet, men ikke nå lenger.
dete Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2011 Har to eldre barn som jeg kun trengte å kle av og gi kos, men det funker ikke med dissr to trolla nei... :-)
Roheryn Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Det er i stadig endring (litt som med hjertet du tegnet - finner man på noe nytt en dag så har det en tendens til å bli hengende), men stort sett er det å kle av og si hade inne, og så løper hun til vinduet der det enten er å klemme "igjennom" lukket vindu (legge kinnet inntil ruta), eller hvis noen av personalet hjelper henne så får hun åpne vinduet og gi skikkelig klem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Kle av, legge på plass matpakke, prøve iherdig å få han til å ville være i bhg, hoppe, tulle, herje, danse, si hadet mens han hyler sine bitre tårer...... tralalalala. Ikke noe vinking i vinduet siden bygget er på størrelset med Det Norske Slott, og avd er i ene hjørnet, og garderoben i det andre
Arb.ledig husmor Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Har to barn i bhg, på hver sin avd.. Så først går vi inn med minste, kler av og sier hade, går gjennom avd. og ned til største sin avd. Der går vi inn, kler av, gir hadekos.. Noen ganger vil ho følge meg helt ut til døra (er ikke noe vindu el.l å vinke i)..
MღM Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Her kler jeg av ytterklær før gutten vår står å stamper i iver etter å få matboksen (skikkelig frokostspiser!) og så løper han bort for å sette seg. Jeg legger tingene hans på plass og går inn for å gi en kos og ønske en fin dag. Når jeg går ut så er han ivrig opptatt med å spise skiva si, men ser opp og vinker hadet når jeg går ut døra
Trollemor75 Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Samme her, men vi er heldige om vi får oss en klem, han er altfor opptatt med frokosten eller kompisene. Han vinker ha det og sier byebye! Heldigvis får vi ekstra med klemmer når vi henter om ettermiddagen som kompensasjon.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Kler av og henger på plass tøyet imens han tar på tøflene. Er heldig om han har tid til å gi en kos før han løper inn for å leke med vennene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå