Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 En jeg kjenner jobber hos Nav, reiste med samme t-bane som meg her om dagen, og satt like bak. Hører personen snakker med sidemann (sikkert en bekjent eller noe slikt). Da kan vedkommende som jobber på Nav fortelle at h/h ved flere anledninger har sett sosialhjelpstønader med folk som h/h kjenner og at ikke kunne fatte at noen av dem turte og søke hjelp!! Jeg ble mildt sagt paff over denne opplysningen, trodde ikke man ute i offentlighetens lys satt og fortalte at man hadde sett bekjente søke om sosialhjelp:( Er dette noe man bør rapportere til nærmeste Nav kontor??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Ble det brukt navn var det selvfølgelig galt, men ellers synes jeg ikke det var ille. Kan hende det var et hint til vedkommende om ike å forsøke seg på noen løgnes for å få støtte eller noesånt. Om du reagerte på det synes jeg heller du skal si det til vedkommende selv enn å sladre til NAV. I mine ører var det en fillesak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå