Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Forrett; Kremet blomkålsuppe Hoverrett; Elgsteik, 3 typer poteter og grønnsaker. Dessert; Is med varme bjørnebær.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Forrett: Spekeskinke og melon Hovedrett: Oksesteik, poteter, grønnsaker og saus. Dessert: Selvplukket rips med vaniljesaus
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Forrett: laks og avokadokrem. Hovedrett: indrefilet av kalv med grønnsaker, råstekte poteter og portvinsaus. Dessert: Creme Brulee. (den beste jeg har smakt;))
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Hehe antar denne tråden er inspirert av "Sodd-tråden" Forrett: Sjømatfristelse Hovedrett: grillet reinsdyrfilet Hvilerett: lokalproduserte oster med bær, honning og valnøtter. Dessert: multekrem og kransekake. Jeg kommer forøvrig fra "Sodd-land" og har fått det servert i mange bryllup og synes det er nydelig mat, men akkurat i vårt bryllup ønsket vi noe annet.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jeg serverte ingenting, men gourmetrestauranten/stedet vi holdt bryllupet på, serverte en nyyyyyyyyyyyydelig 4 retters middag med vidunderlige viner til. Her ble det ikke spart på noe og hver enkel rett vat også et syn for øyet og en av mine venninner tok bilder av alle rettene pga den flotte serveringen . Synes det er dritkjip med brylluper der maten ikke er 1. klasses... Steder en selv tar maten på tallerkenen f.eks... sjelden noe for den kresne gane...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Forrett: Skalldyrsalat med avokado Hovedrett: Hjortefilet med rotgrønnsaker, sopp, poteter og rødvinssaus Dessert: Krokanfromasj med konjakk- og likørsaus.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Forrett: Vestfjordskinke m/melom Hovedrett: Helstekt lam med potet, grønnsaker og soppsaus Dessert: Himmelsk lappskaus Nattmat: Fiskesuppe m/ rundstykker og flatbrød
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Om du er så kresen s takker du vel nei til de fleste invitasjoner?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #11 Skrevet 21. februar 2011 - Tallerken med scampi, kamskjell og salat. - Indrefilet med ett eller annet ved siden av som jeg ikke husker, he he. - Skogsbærmousse med friske bær.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #12 Skrevet 21. februar 2011 Melon og spekeskinke Lammestek med poteter og grønnsaker Sjokolademousse med jordbær
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #13 Skrevet 21. februar 2011 Forett: Melon og skinke. Salat Hovedrett: Indrefillet med fløtegratinerte poteter, saus og grønnsaker Is med varme bær ost frukt
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #14 Skrevet 21. februar 2011 1.Rekesalat med balsamico-krem 2.Kalvestek 3.God Konfekt Kaker etterpå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #15 Skrevet 21. februar 2011 Vi hadde fest i to dager. På bryllups dagen var det 95gjester og vi serverte: Mens vi var hos fortgrafen: Champagne og jordbær Forrett: Parmaskinke med asparges Hovedrett: Breiflabb peppersaus m/ poteter og grønnsaker Dessert: Is og lune bær Dagen etter bryllupet var det150 -160 gjester og vi serverte mat som svigers hadde laget for anledningen: Betasuppe, hummer, krabbe, reker, div salater og fint brød. Både min mann og svigerfar er fiskere så de hadde fisket, breiflabb, hummer og krabbe selv ;o) Begge dagene var der åpen bar, med vin, øl og brennevin + blandevann og div alkoholfritt
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #16 Skrevet 21. februar 2011 Bryllupsdagen hadde vi en 4 retter. Før det var det aperitif med canapeer og annen fingermat. Husker ikke forretten, det er snart 15 år siden... Mellomrett som var en sitronsorbet Andebryst til hovedrett, DEILIG! Croque-en-bouche til dessert, en vannbakkels pyramide. De som har fulgt med Partydronningene har sett en sånn, de hadde det som "avsluttende" eksamen en gang. Dagen etter hadde vi brunsj for familien, der var det koldtbord med varm og kald mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå