Gå til innhold

Flere som ikke vet kjønn?


Frøken Tussi

Anbefalte innlegg

Har en aktiv krabat i magen, men vet ikke om det er gutt eller jente! Har ikke noen følelse på hva det er heller, blir like glad uansett hva som viser seg i mai =) Flere som ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg veit ikke.. Regner med at du får de samme ansikts utrykkene som jeg får... folk blir kjempe sjokkert når de finner ut at jeg og gubben ikke vil vite. men jeg gleder meg til å finne ut hvem det er som kommer om 14 + uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å ikke vite kjønn denne gangen (nr 2). Har gutt fra før og håper på jente, men blir like stas uansett! Mange reaksjoner fra andre ja, når vi sier at vi ikke vet kjønn. Har ingen følelse på hva det kan være :) Spennende :) Lykke til til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk blir sjokkert!! Vi synes det er bare morsomt å ikke vite og heller vente i spenning! =) Virker som om enkelte ikke tror på meg når jeg forteller at vi ikke vet kjønnet.. Er vårt første barn og nøytrale klær får man tak i, så skjønner ikke problemet med å vente i spenning. hehe

Lykke til til dere også!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også sjokert mange med og ikke ville vite kjønn. det viktigste er at vi får ett frisk barn:) så vi er meget spente. Har drømt at det er en gutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi veit ikke (å vill ikke vite)heller hvem som kommer ut om 10 uker,har ikke noen følese ennå heller...

visste ikke med sønnen vår heller men da hadde jeg en sterk guttefølese så får se hvis jeg får det denne gangen å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet heller ikke!Visste det med dattera vår, og denne gangen må vi prøve den andre varianten. Synes det er veldig spennende og er veldig stolt av oss selv for å ha unngått fristelsen under ul og 3d ul!::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hvilke kjønn vi venter denne gange. Alle rundt oss mener det er ei lita jente der inne (skjønner ikke hvordan de kan si det, men....) Har en av hver fra før, så det blir spennede å se. Virker som om det er unntaket nå, -å ikke vite. Gleder oss til den lille kommer ut og vi får hilse på en liten jente eller gutt, blir like glad uansett...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke kjønnet på vår lille skatt...Vi ville vite det vi da,men fikk ikke til å se det på ultralyd..Så jeg er super spent :-D Men nå er det bare 10 uker igjen til termin. Synes tiden har gått kjempe fort dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss tidlig for at vi ikke ville vite det :) litt av spenningen. Dette er vår første. Merker at det kan være litt upraktisk mtp utstyr, men å ha tingene fargenøytrale gjør jo at det fint kan brukes omigjen til evt nestemann uansett kjønn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg har guttefølelse, spennende å se om det stemmer! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...