Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 selv om magen er blitt stoor da.. Veide for mye ved svangerskapets begynnelse, men har heller ikke fått noen oppfølging for dette (88 kg).. Var litt dårlig i starten av svangerskapet, gikk ned ca 4 kg, og er nå tilbake på startvekta.. Flere som ikke har lagt på seg noe i svangerskapet?
Ranveig R Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Eg var omtrent som deg i andre avangerskap, berre litt tyngre. Vegde 96 kg då eg blei gravid, gjekk ned til 90 i løpet av nokre veker. Først i veke 30 var eg oppe i startvekt igjen. Likevel klarte eg å legge på meg nesten 10 kg dei siste 10 vekene, endte opp på 105,5 kg. Det var nok mest vatn, var nede i startvekt (96 kg) då vi kom heim frå sjukehuset. Når ein har litt å ta av frå før er det "lov" å ikkje legge på seg noko særleg i svangerskapet. Men du har no enno nokre veker igjen og det kan komme litt etter kvart.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Takk for svar! Ja, er spent på om jeg legger på meg mye de siste 7 ukene. Har fortsatt dårlig matlyst, men drikker mye brus.. ( så har jo noe å kutte ned på dersom vekta plutselig skulle gjøre store hopp).. Hadde vært deilig å kunne komme hjem fra føden som lettere enn det jeg var før svangerskapet, DET har jeg aldri opplevd tidligere, 4 barnefødsler til tross! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå