Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Har hatt "tørr" sex et par ganger denne uka...kan det være derfor? Jeg har fått noen rifter der nede, så klør/stikker litt... Men nå begynner jeg å lure på om jeg kan ha sopp og at det er det han regerer på? Hatt sopp før og det kjennes ikke ut som nå, men blir jo i tvil når han plutselig stod der med prikkete penis.... Noen med erfaring der ute?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Huff, ingen som har noen innspill?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 http://www.doktoronline.no/qa/forum/41/qa1331451.html?s=doc.nav2 Du får prøve å søke litt på nett, kanskje finner dere noe som passer til deres historie..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 høres ut som sopp. prøv med canesten krem og se om det blir borte i løpet av noen dager.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 altså, HAN kan ha sopp. han kan f eks fått deg av deg om du har hatt en infeksjon tidligere og symptomene har ikke kommet før nå. ( 23:49)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Har googla endel, og får det ikke til å stemme med sopp.. Det er kun røde prikker, som er litt ømme å ta på, men ikke noe kløe/svie/utflod... Hmm..skal prøve med canesten eller daktacort, å satse på at det går bort. Takker for innspill og link:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå