Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hvor pyntet bruker de være og hvor mye bør vi gi? Har kjøpt bukse og skjorte til et parhundre. Men om det blir mange slike blir det jo litt dyrt Tenkte ha på han ei slik mørkeblå bukse med bukseseler fra HM og ei blåstripete skjorte? Han er 9 mnd...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Har man barneselskap for 1-åringer??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Ja, men er jo kjempekoselig det da, bebisene og foreldrene. Gleder meg masse jeg, mini elsker å være sammen med andre barn, og det er ikke hver dag vi er det. Blir bare 5 bebiser og foreldre da Hi
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Vi kjøpte et sett med penklær litt før jul og har brukt det i flere bursdager (både ettårsdager og andre bursdager) i desember, januar og februar. Når de er så gamle som 9mnd, så vokser de jo ikke så raskt ut av klærne at man ikke rekker å bruke dem flere ganger og gjør de det, så pynter man de så sjeldent at det ikke akkurat blir et problem at man må bruke så mye penger på det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Syns det høres ut som et helt greit bursdagsantrekk. Var i en 2 årsdag for litt siden med min som da var 1 år. Han hadde da på seg mørk kordfløyelsbukse, body med krage og vest. Ingen av de andre barna var pyntet(bortsett fra bursdagsbarnet som var normalt pyntet). Det reagerte jeg litt på. Den ene gutten som var gjest hadde en utvasket collegegenser og slitt dongeribukse til og med. Nesten så jeg syns det var litt respektløst. Greit nok at så små barn ikke trenger å være stivpyntet i barnebursdag, men litt kan man da anstrenge seg.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Nå ser jeg at innlegget kan misforstås! Har ikke kjøpt klær til et parhundre til barnet MITT, men gave til han som har bursdag - og det kan vel bli dyrt om mange skal ha burs! Hva er vanlig?? Klærne til mini har jeg hatt liggende til en passende anledning og lurer på om det er greit med skjorte og bukse med bukseseler i dongeri eller om han bør ha på svartebukse og hvitskjorte Hi
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Æsj, nei å ikke pynte i det hele tatt er uaktuelt. Respektløst ja, sier vel egentlig litt om foreldrene, hehe.. Hi Men sikkert greit - en gylden middelvei vil jeg si
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Vår mini har nettopp feiret ettårsdag med barn og familie på besøk. De fleste gjestene var kledd i vanlige penklær, kjoler/skjørt på de små jentene og bukse/skjorte/vest på gutta. Jeg kjøpte penklær til mini før jul, 2 skjortebodyer, en ullvest og en "dressbukse" med brett og nålestriper. Han ser jo ut som en liten advkat i det antrekket, men det er myke behagelige klær som ikke strammer og de var kvalitetsmerker kjøpt på salg, så vi er strålende fornøyd. Han har fått bruk for klærne i jula, stort familieselskap, sin egen bursdagsfeiring og han skal snart i dåp, og da kan han bruke de da også. Hadde nok ikke kjøpt et sett penklær som kun varte for et par anledninger, men nå har han jo fått brukt de rikelig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Skjorte og bukse med bukseseler er pynting nok:-) De ettårsdagene vi har vært i til nå har vært til barna til mine gode venninner, de har fått gave for ca 200kr, men når det blir bursdager til barnehagevenner ol, så kommer jeg nok til å begrense det til maks 100kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå