Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg orker ikke å hverken lese boka eller se filmen.. Hva skjer med Sara og lillebroren?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Sara rømmer og bor til ett eldre ektepar på landet, mannen følger henne "hjem" og de finner lillebroren død i skapet.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Sultet han i hjel? Men flyttet det ikke noen andre inn i huset? Hvor lang tid tok det før de fant ham i skapet?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Har ikke lest boka siden jeg vet hva den handler om, og orker ikke utsette meg for det. Men du kan lese her hva andre mener om den. Av og til skriver folk også spoilere. http://bokelskere.no/bok/saras-noekkel/34373/
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 En slik bok klarer jeg bare ikke lese. Jeg var livredd at jeg skulle lese at broren lå død inni det skapet. Selv om det bare er en bok så tenker jeg som om det er virkelig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Klarer ikke å lese den jeg heller, men jeg må bare vite.. HI
Gjest Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Ja han sultet ihjel. Tok ikke så veldig lang tid nei, men noen uker - 1 mnd?? Men lenge nok til at mannen som fulgte henne viste/tenkte at de kom til å finne han død. men at han skjønte at jenta måtte vite. Er litt usikker på hvor lang tid det tok før noen flyttet inn, men de bodde der da jenta kom .... Forferdelig bok. Jenta rømte fra en konsentrasjonsleir og jeg er usikker på hvor lenge hun var der og hos det eldre ekteparet før hun dro tilbake.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Det er slett ikke en forferdelig bok! Det er en god bok. En god bok skrevet på grunnlag av en tragisk hendelse, en kjempegod bok det er vel verdt å lese. Ikke helt sånn at du er lei deg når den er over fordi du gjerne skulle fprtsatt, men ganske kokett synes jeg å ikke orke å lese om du ønsker å vite. Du går glipp av noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå