Gå til innhold

I bryllupet mitt serverte jeg ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sosakjøtt/kjøtt-i-mørket" til 109 stk....Og til drikke serverte vi brus og vann. (Fordi vi ikke syntest det passet med vin til.)

Jeg vil herved få be om unnskyldning, for sånn simpel søndags middag!!

Ps. Vi hadde fri bar til 149 stk etterpå, og fiskesuppenattmat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeezes for et kjipismåltid!! Og ikke noe vin??

Hadde jeg gitt dere gave så ville jeg tatt den med hjem igjen. Makan altså!

Skrevet

Du er tilgitt. Godt at noen her inne klarer å innrømme at sodd er hverdagsmat

Skrevet

I bryllupet til søskenbarnet mitt, fikk vi servert 4 forskjellige forreter og 3 hovedretter og alt det man kan drikke. Vin, vann, øl, brennevin, brus...

Festen ble holdt på en restaurant som de leide for en dag ink. servitører.

Skrevet

HI

Hadde lett servert sodd om jeg var Trønder. Inderøy sodd er godt, hadde ikke reagert på å få det til bryllupsmiddag...

Vi hadde fri bar til ALLE 149 etterpå da..Veier det ikke opp pittelit??

Skrevet

Gud så kjipt! Håper gjestene fikk vite det på forhånd slik at de kunne kjøpe IKEA servise i gave som stod til maten....

Skrevet

Ville satt langt større pris på litt skikkelig mat og vin til maten enn fri bar

Skrevet

Høres godt ut :) Hvorfor skal man på død og liv overgå alt i et bryllup?

Skrevet

Ikea har mye fint i dekketøy:)

Skrevet

Vi hadde grandis på papptallerkner. Og det er vann i springen.

Skrevet

Hi

Er veldig stor fokus på hva man FÅR å spise ja... Hadde forret og dessert i tillegg da, og kakebord senere...

Virker som om maten er det viktigeste..i et bryllup... Serverte mat som vi liker, som ikke blir servert så ofte. ( Var nydelig tillaget av flink kokk!)

Har ikke blitt oppdratt til å drikke vin til mat , (Kommer fra en avholdsdelen av landet!) - så det var naturlig for oss..

Forøvrig fikk vi gaver som aldri har blitt brukt, men "resirkulert" til andre veledige formål... Men har ikke sagt noe om at de var for "billige" Er bare å gi dem bort/eller kaste i søppelet!!

Vet ikke om jeg hadde sagt at noen hadde servert "simpel" (Ja, her mener jeg enkel..) mat i et bryllup. Er ikke derfor jeg var der...

Er ikke så ofte en samler hele slekta, så å kutte ned på gjester for å betale dyrere på restaurant hadde ikke vært aktuellt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...