Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hvordan er deres dag fra morgen til kveld?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Våkner rundt kl.10 og står opp da. Skifter på babyen, lager mat til henne og setter på kaffen. Spiser frokost sammen og så drikker jeg litt kaffe mens hun leker på gulvet. Hun bæsjer ofte etter frokost så da er det skifting igjen og er det fint vær så går vi ut en tur. Er været dårlig så blir vi hjemme, drar på besøk til venninne (som også er i perm.) eller kjører en tur til byen. Er vi bare hjemme så leker vi, leser bok og surrer rundt på gulvet. I 13-14 tiden sover hun en liten time. Noen ganger spiser hun lunsj før hun sover og noen ganger etterpå. Mens hun sover dusjer jeg, spiser kanskje litt, nerder på nett og rydder litt. I 15-tiden våkner hun og da er det middag. Etter middag drar vi ofte på besøk eller får besøk av venner eller familie. I 18-tiden spiser vi kvelds og så er det god natt i 19-tiden. På fredag eller lørdag bader hun. Når hun er i seng sløver jeg på sofa, rydder litt, tar gulvvask om det er torsdag, surfer på nett, dusjer om jeg ikke gjorde det tidligere på dagen og tar ofte tidlig kveld med en god bok.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Lå i senga med mellomste til kl ni og skravlet. Trente Ake g ski tur Rydde og støvsuge Venner på middag Ryddet Og nå tv
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 våkner 8, har rolige morgener med kaffe og data mens gullet leker på gulvet. Slapper av eller dusjer under sovingen. Går så tur eller på besøk. Rydde, vaske, middag osv under neste lur. Så er det lek og moro på kvelden + ligge som et slakt på sofaen om kvelden. Og sette på enda en vask om jeg orker.... Man har det godt når man tenker etter ja!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Her varierer dagene veldig i forhold til om jeg skal på jobb eller ikke og om mannen er på formiddag eller ettermiddag... Men alt i alt går dagene ut på ut på planlegging;) 06.30- står opp, vekker barn, går på badet, spiser frokost og smører matpakker. 08.00-jentene går til skolen og minstemann får leke litt før han skal i barnehagen Etter levering av minste er det handling, vasking av klær og hus, lufting av hunden, spise lunsj og hente mellomste på skolen. Så er det sitte med snuppa å gjøre lekser, eldste kommer fra skolen, se på lekser med henne. Da har dagen egentlig gått, og det er henting av minste, middagslaging og middag med hele gjengen:) Når middagen er spist og ryddet av, er det bading, barne-tv, legging av minste, lesing med de eldste, legge de eldste, så- slappe av:) Dette er en typisk dag der jeg har fri (jobber 50%). Dagene jeg jobber gjør jeg egentlig det samme hjemme, bare etter jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå