Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 han lar aldri facebooken sin stå på foran meg eller når jeg er tilstede. han går ut med en gang jeg er i nærheten. så nå utfordret jeg han til å la den stå på hele kvelden. han lar den stå på, men skrev i statusen sin at han koste seg med meg ikveld. gjorde han dette fordi ingen skulle skrive til han? jeg lurer nemlig vedig på det...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Er dere fjorten år eller? Herregud...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Han trenger vel ikke nødvendigvis skjule noe for deg, kan jo være kompisene hans kan skrive noe som han er flau over, tror du vil bli sur for eller lignende? Eller han tror du er såpass sjalu at han ikke kan snakke med andre jenter?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Jeg vet ikke om han skjuler noe, men kan si for meg selv at jeg også "skjuler" min FB. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men mer at jeg mener at noen ting kan være privat. Har ingen dårlig samvittighet ovenfor min mann av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 han liker kanskje ikke å ha deg hengende over skuldra - hvor gammel er du? 13?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Det er da helt umulig for noe annen enn han å svare på. Her inne vil du nok få mange forskjellige meninger, men ikke en av dem trenger å være rett. Det kommer bare til å fyre oppunder, å så er det kanskje ingenting? For ut i fra dine opplysninger så kan han skjule noe, men han trenger ikke gjøre det heller..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 jeg ville tolket det dit at han skjulte noget, ja. Samtidig, så trenger det ikke være noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 herlighet så sure dere er da. hvorfor gidde å bruke tiden på å svare så negativt? da mener jeg dere heller kunne lest et annet innlegg og svart på det. for å foklare hvorfor jeg "oppfører " meg sånn så er det fordi han kommer hjem nesten hver eneste helg mellom kl halv ti og kl fem dagen etter han har vært ute. og jeg vet eksen skriver til han, og flere andre jenter han har holdt på med, og hatt sex med. hadde dere kanskje også oppført dere som om dere var tretten?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Det er kanskje lurt å opplyse om slike ting i hovedinnlegget?? Grunnen til mistanken er jo ganske vesentlig liksom...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Kjæresten min skjuler også facebook etc. Aner ikk ehva jeg skal tro, men det er i hvert fall jævlig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Jeg forstår godt at du tenker slik HI Du kan jo skjekke på facebooken hans hvem han chatter mest med av de som er pålogget? I menyen til venstre (der hvor bildene av de som er pålogget ligger) så ligger de som blir chattet mest med øverst. Om du stadig ser samme damen høyt oppe (sånn topp 5), så chatter han nok en god del med hun. Men husk at personen må være pålogget for at de skal vises, og om ingen han har chattet med er pålogget så er menyen helt tilfeldig. Forstår du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå