Gå til innhold

Dere som kan lage vårruller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med disse "arkene"? Jeg finner bare pakker med 30 stk. Lager aldri mer enn 10 av gangen. De er jo umulige å skille fra hverandre frosne, så det betyr jo at jeg må tine og fryse dem flere ganger.... Det ender gjerne med at jeg kaster resten etter andre gang for de virker litt tørre og ekle. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager vårruller av resten som jeg har i kjøleskapet eller som jeg fryser ned.

Lager alltid litt ekstra fyll slik at det blir nok til arkene som blir til overs.

Skrevet

Jeg kjøper pakker med 40-50 ark og lager alle sammen.

Steker kun de vi skal ha til middag den dagen og fryser resten til andre ganger.

Skrevet

Jeg lager alltid nok fyll til å bruke opp minst en pakke vårrullark og så fryser jeg dem. De kan friteres fra frossen tilstand, så det gjør vårruller til kjemperask middag. :-)

Skrevet

Når skal begynne på en pakke tiner jeg og tar av de jeg skal ha den gangen. Så deler jeg resten av pakken i 5 el 10 ark og pakker de for seg i plastfolie og fryser de igjen. Å tine og fryse igjen 1 gang går fint.

Skrevet

Jeg pensler mine med smør og steker de i stekeovnen.

Jeg liker ikke alt fettet med frityr.

Skrevet

Hvordan lager jeg til "tørre" vårruler da?? Har kjøpt sånne ris "lefser" som er tørre, men har ikke kommet lengre enn det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...