Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Når er det best å planlegge barn? hvilken måned? Hva med sommerferie og sånn?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg driver akkurat og sysler med dette sel. tenker å begynne prøvingen i høst, sånn at barnet kommer etter at vårterminen er slutt neste år. Så slipper jeg å forlate klassene midt i året.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Tenker at om man får ting til å klaffe, ville det ikke vært dumt om man fikk det til at ti måneder permisjon var over i juni? Så kunne også far fått fri da, og vi ville hatt lang tid sammen. Eller?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Jeg ble gravid midt i desember. Hadde da termin 9 september. Passet perfekt, da permisjonen min begynte 17 august. Da hadde jeg sommerferie juni-august, permisjon august-juni og ferie igjen juni-august. Det var bare herlig:) Og barnet var faktisk ikke planlagt en gang. Flaks!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 et ideelle er jo å få barn i begynnelsen av juli. Da får du med deg begge somrene om du tar litt ubetalt permisjon mot slutten.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Barnet mitt er født i august. Vi valgte full lønn, og med feriedager tilgode (siden jeg måtte ut i permisjon i juli) så er permisjonen over kun få dager før sommerferien begynner. Da tar far ulønnet permisjon (siden det er han som har permisjon til slutt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå