Gå til innhold

slanking og supermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slanket meg noen kilo nå, veier 63 kilo og skal enda ned 5 iallefall..

God slankekur å være "alene" med en baby, stort hus og MASSE husarbeid!

Har samboer, men jeg må spørre han om alt jeg vil han skal gjøre"kan du være så snill å bytte bleie?" "Orker du å tømme klesmaskin nr.5 idag?":P

Nå har jeg bestemt meg, jeg skal gjøre ALT selv....blir bare irritert av å gå å vente på om han gjør diverse ting...:(

Jeg er glad i han, men han skjønner ikke hvor mye arbeid det er..:S

Så fra imorgen er det mere slanking og mere supermamma!De 5 kilo går vell av denne uka:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som om jeg skulle skrevet det selv!

Skrevet

Hvis du klarer 10 p åto uker blir du nok HOT.................... or NOT!!!

Skrevet

hva mene du?10 kilo på 2 uker?hvorfor skulle ikk det bli bra?

Skrevet

åja så hvis noen veie 53 kilo så har de anoreksia?

Vell, jeg har veid 52 kilo i 10 år og gikk opp pga graviditet...hum visste ikke jeg led av anoreksia...jeg som spiste mer enn alle andre...jeg fikk vite jeg hadde høy forbrenning, men OK anorexia it is!Takk for at du gav meg svar....*himler med øya*

Skrevet

Jeg kan også himle med øynene, og mener fortsatt at 53 kg ikke er HOT! =)

Skrevet

Klesmaskin nr. 5???? Har dere 20 unger eller?

Skrevet

3 unger, 2 voksne, forskjellige trenings aktiviteter som gir mye skittenklær, i tillegg til baby som gulper ut masse klær;) å ja 5 maskiner kan det fort bli!Men som regelt går det 2 per dag...

Skrevet

Er det supermamma å klare å vaske litt tøy, vaske hus og skifte bleier når man er i mamaperm? =) he he he he

Da er jeg SUPERDUPER faktisk!

Skrevet

da himler jeg en gang til og tror du er kraftig sjalu;) jeg er ikke anorektisk og har aldri vært det:) hørt at folk kan ha forskjellig benbygning=og du aner jo ikke hvor høy/lav jeg er engang;)hoho...du er smart :)

Skrevet

Kjempesjalu................. NOT

=)

Skrevet

hehehe det er du sikkert;)

men sa jeg det var bare det jeg gjorde?;)nånei du:)

Skrevet

så bra at du ikke er sjalu!:D Selv om det høres slik ut...;)

Skrevet

Å tømme vaskemaskinen tar jo maks ti sekunder da og maks 10 min å henge opp. Og i tillegg kanskje et minutt å legge i vaskemaskinen og starte den. Så selv når en vasker 5 maskiner så tar jo ikke det mer enn en time totalt og brettingen tar man jo sittende foran tv'en f.eks. Og ingenting av dette innebærer jo særlig bevegelse.

Ser liksom ikke helt den store trimverdien her og hvordan det kan være slankende...

Skrevet

Hmmmmmmmmmmm... Og hvem var det som virket dum sa du? ;)

Min vekt er fortiden helt super (høygravid, og stolt over at det faktisk er mulig å se at det er to inni der!) =)

Skrevet

Så oppmot 20 maskiner i uka på 5 mennesker??? Dere vasker klærne for ofte uansett hvilke aktiviteter dere driver.

Skrevet

vell, jeg snakker ikke bare om vaskerommet da...:)

Skrevet

Men hva for noe voldsomt husarbeid er det du trenger gjøre hver dag da?

Skrevet

så flott for deg!Men ikke gi meg et bilde av ei med anoreksia, tipper hu er 40 kilo MAX...og jeg er langt fra det;)

Skrevet

som dere alle skal ta henne da!

Visste dere forresten at Shakira veier 53 kilo, og hun er vell ikke anorektisk?

Skrevet

Sto vel ingen plass høyden hennes?? Vekt er vel i forhold??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...