Gå til innhold

der innrømte en mann det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som er hjemme i pappaperm skriver" kjære alle mødre, jeg skjønner ikke hvordan dere klarer med småbarn, husarbeid, diverse avtaler her og der, middag(eventuelt alle andre måltider)...bøyer meg i støvet!"

Bra med pappaperm gitt, da ser dem hva vi egentlig gjør om dagen, vi koser oss ikke BARE!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i mammaperm og jeg koser meg BARE og jeg kan ikke fatte og begripe hva andre mødre driver å stresser rundt med? :-)

Skrevet

Jeg koser meg 99%, og jobber 1 %

=)

Jeg ser ikke på bleieskift, husvask, middagslaging og cafeavtaler som stress!

Skrevet

Har høy toleranse for støv og rot.

Derfor bare kos :)

Absolutt IKKE slitsomt med mammaperm, selv med 4 barn.

Skrevet

Skjønner at det avhenger veldig av barnet man får, men det jeg husker fra mammapermene mine (er et par år siden siste nå), er at vi koste oss, brukte tida som vi ville, var masse ute og hadde all verdens tid. Syns ikke det var spesielt slitsomt eller stressende, tvert i mot. Men så er jeg ikke en superhusmor heller da :-)

Skrevet

Min overaktive lille gutt ble bare sur og sint om det ikke skjedde noe hele tiden, og på vinteren var vi så og si snødd inne. Jeg koste meg ikke i mammaperm. Mye deiligere med aktiv hverdag, barnehage som tar noe av ungens energi, barnet som har blitt eldre og har begynt å snakke, ikke være låst til baby pga amming, mulighet til egentid osv, osv.

Skrevet

"diverse avtaler her og der"...

Hva består det egentlig av?

Skrevet

Haha!

Han skulle prøvd å vært i permisjon med en nyfødt unge, som våkner hver andre til tredje time i løpet av natta for å få pupp! Hvis han synes det er pes med husarbeid, avtaler og middag; Prøv å gjør det når det meste du har sovet i strekk det siste halve året er tre timer:)

Fedre skal i hvert fall ikke klage, de skummer bare fløta. Det er den som tar det første halve året som har jobben:)

Skrevet

Eller som oss, tvillinger. Da var det stress å være hjemme alene. Tusen takk til svigermor som stadig kom innom og hjalp til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...