Mamsen med 2 gutter! Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg og eksen skilte lag nå på fredag, på lørdag ble både jeg og småtten kjempe forkjølet. Så idag spør han om han skal komme på besøk for å hjelpe med han siden jeg er så syk. Ble glad jeg og takket ja MEN! Hvortid tror du han skal komme da? Jo han skal komme klokken halv 8 om kvelden! Småtten er 7 måneder gammel og pleier å legge seg i 6-7 tiden. Så hvorfor i svarte skal han komme og liksom hjelpe til når ungen allerede er lagt for lenge siden??? Nei jeg skjønner ikke tankegangen til den fyren. Grunnen til at han ble sen var fordi han måtte jo spise den gode middagen mammaen hans hadde laget. (han bor hos moren nå til han finner sitt eget...) Hva hadde du sagt om det var din eks?
Kliko Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg tror ikke jeg hadde sagt så veldig mye, men jeg hadde i hvertfall ikke giddi å spurt neste gang jeg var syk. Skjønner at det er veldig slitsomt å være syk og alene med barn, så var dårlig gjort av han ja! Neste gang får du ringe han på morningen å heller spørre om han ikke vil ha en ekstra dag med guttungen da vettu =) God bedring!! =)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Jeg syns du skal roe deg ned. Du har vært alenemor i 2 døgn og klager allerede. Du kommer til å bli gal om du skal fortsette slik. Jeg hadde bare sagt at vi klarer oss fint selv, og tenkt han var en dust. ferdig med det!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Ikke for å være frekke eller noe, men du kan faktisk ikke forvente(fordi om han er pappaen til barnet) at han skal slippe alt han har i hendene sine før å hjelpe deg...selvom dere er syke begge 2... Ja er slitsomt å ta vare på en person som er totalt avhengig av deg når du er syk selv også...men er nok hverdagen som alenemamma...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 wooops leste feil visst.. (er anonym 21:56)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Var det han som tilbød seg å komme og hjelpe til med barnet deres, så skulle han vel klare å komme før kl. 8. Men ellers er jeg enig med hun ene anonym over her. Hun som svarte ganske kort. Husker ikke hvilken tid hun svarte på-.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2011 Det eneste jeg ville få frem var at det var HAN som spurte om han kunne få komme hit og hjelpe til, det sa jeg ja til. Men hva er da vitsen å komme og hjelpe når jeg har gjort alt selv? Jeg har så og si levd som en alenemamma siden ungen ble født, han har ikke vært så flink til å ta sin del, så jeg vet nøyaktig hvordan det er å være alenemamma og kommer ikke til å roe meg ned som dere så pent sier.. Men takk for svar
Aymee Morphine Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Njaaa.. jeg hadde ikke sagt så veldig mye annet enn og vise hvor stor skuffelsen var, at han ikke minst burde klare og stå for det han sier, den gode middagen til hu mor kunne han varmet i micro'n når han kommer hjem igjen. Når man tilbyr seg og hjelpe så skal man være der når det trengs, og om de blir senere enn planlagt så kan man i det minste si ifra
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Det er i slike situasjoner man virkelig får kjenne på det negative ved å være alenemor! Jeg ville sagt til bf at det var veldig tungt å ta seg av barnet da, og at jeg derfor ble veldig skuffet når han ikke dukket opp før når vi hadde avtalt at han skulle hjelpe meg med barnet; bf vet jo når barnet legger seg. Videre ville jeg sagt at han kanskje ikke tenkte over hva det egentlig ville si for deg å få den hjelpen, men at du håper at han forstår hvorfor du reagerte på at han ikke dukket opp før, og at han i fremtiden kan holde seg til de avtalene de har med mindre det skulle dukke opp noe spesielt. Jeg håper at han stiller mer opp for barnet nå enn han har gjort før! Det er tungt å ta seg av et barn alene, og det kan være lurt å sette opp en samværavtale! Har du familie i nærheten som kan hjelpe deg litt? Det kommer til å bli tunge tider innimellom, men etterhvert vil alt gå mye bedre Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Juli gutt; hvis jeg ikke tar maks feil høres det ut for meg som denne mannen bruker hodet sitt; han prøver å få tilbake moren til barnet sitt og familien sin. Ellers hadde han vel ikke giddet å komme etter at ungen hadde lagt seg 2 døgn etter dere har gått fra hverandre?? Om du ikke vil ha han tilbake må du roe deg ned som ei over her sier.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er enig med anonym 13:50. Det høres ut som han prøver å få tilbake familien sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå