BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Er i min 25. sv.uke naa, og i det siste har jeg kjent sterke smerter oeverst i magen om nettene, naar jeg snur meg og skifter stilling i senga. Altsaa, "vrir" litt paa magemusklene. Det stikker faelt, og kan kanskje minne litt om foelelsen aa vaere gangsperr og overbelaste de musklene man har gangsperr i, paa en maate. Tror det bare dreier seg om omraadet over livmora, men det bekymrer meg en del likevel... Noen som skjoenner seg paa hva dette kan vaere eller har opplevd lignende??
HegeAE Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Smerter i øvre mageregion kan vere eit teikn på svangerskapsforgiftning viss det sit rett nedanfor brystkassa midt i. Så ring føden og få dei til å sjekke deg. Ta med urinprøve og.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Høres ut som ligamentene strammer litt ettersom det kommer når du vrir på deg. Livmora vokser jo fort nå og liamentene "henger" ikke alltid helt med. Dette er helt vanlig, men kan gjøre temelig vondt ja. Dersom det er ligamentene skal smertene gi seg relativt kjapt etterpå. Med forrigemann hadde jeg mye av dette, og å gå ut av en bil var ikke godt f.eks.
Gjest Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Ja eg får samme greiene nesten hver gang eg snur meg om nettene, er såpass vondt at det kommer et lite stønn av smerte i halvsøvne mens eg snur meg, så sovner eg igjen...utrolig irriterende med den der vondten der! Tror det bare er ligamentsmerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå