Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Fløtegratinerte poteter og ovnsbakte rotgrønnsaker
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Vi bruker de sammen med salat og putte de inni pitabrød...kjappt og enkelt.. Ellers er det veldig godt sammen med pasta og gulrotstuing ( hvit saus med gulrøtter i..) Dersom dette skal gå veldig fort så bruker vi feks amerikansk blanding i sausen.. jeg bruker også å kutte paprika, løk, gulrøtter og sukkererter i biter, legger dette i bunnen av en ildfast form...legger karbonader over og så legger vi potetmos over dette igjen... Med litt ost på toppen,.. setter dette i ovnen til grønnsakene er passe steikt ( kan hende det er lurt å steike disse på pannen litt før de legges i bunnen av formen..) og til osten er smeltet... tja..det var litt av det vi bruker det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå