Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Åltså, uten om barnet da ;)

 

Har lenge gått fram og tilbake om hvilken vogn vi skal ha, og endte på City cross, med citybag.

 

Så begynte jeg plutselig å tenke på hva vi skal ha i vogna? Har termin i slutten på April, så det er jo ikke vits i å kjøpe en stor, varm pose heller. Hvilken pose skal dere ha? Det holder vel ikke bare med dyne tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ha ks rundt 15april, og har skinnpose etter min mann og en ny kjørepose fra Emmaljunga, men hadde faktisk regnet med bare dyne (dun) og dress og helseteppe nedi og vognteppe i ull over..

Men det kan jo bli veldig kaldt, og da har jeg jo posene klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin i slutten av april. I begynnelsen tenker jeg å ha lammeskinn, dyne og vognteppe over. Evt pakke babyen inn i et teppe eller ha et tykkere teppe oppå dyna om det skulle være kjølig.

 

Har en saueskinnspose jeg kan bruke, men kan ikke tenke meg det skulle være nødvendig i april/mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestillt Emmaljunga City Cross med City Bag :) Har ikke fått den enda, men gleder meg som en unge :) Hvilken farge har dere valgt? Vi har valgt svart da dette er vårt første barn og vognen kanskje skal brukes enda flere ganger senere :) Har også bestillt med stellebag som matcher og regntrekket i klarplast :)

 

Til å ha oppi vogna har jeg handlet dyne og pute i allergivennelig dun :) Har også kjøpt laken og sengetøy så det er klart :) I går bestillte jeg vognpynt på www.rockmybaby.no med navnet hennes på så det blir spennende å se når alt er klart :) Jeg tenker at hvis det er kaldt så kler jeg på henne gode, varme klær som body i ull og strikkejakker :)

 

Gleder meg til å ha alt i hus og ikke minst til å ha lille jenta med på trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14. april, og jeg kommer ikke til å kjøpe pose til barnevognen.

 

Lille skal ligge på lammeskinn, med babyteppe i ull og dundyne rundt seg/over seg :)

 

Det blir lunt og godt nedi vognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lammeskinn og termopose så får se gradene ann hvor kaldt det er . Baby legger jeg i et teppe i posen og en dyne oppå :-) bruker ikke dress i sovepose da jeg føler barnet blir klamt. Gleder meg til å pynte i vogna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 30 april og fødte nr en 19 mai 08. Har aldri hatt behov for pose til nr en så det bruker jeg ikke penger på nå heller, madrass og lammeskinn under, dyne og teppe over og kle babyen etter temperatur og behov. Det er min plan :)

 

Kansje et ekstra ullteppe hvis det er kjølig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin termindato du har Lykke!! ;)

 

Jeg har også tenkt å bare ha lammeskinn på madrassen, og dyne + teppe over. Tror det bør holde, og det er jo greit å justere med litt ullklær ol. etter temperatur. Men jeg håper på at våren virkelig er kommet, og er på sitt beste da, slik at man kan ut å trille (trimme) :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17.april, storebror ble født 30. april.

 

Jeg har bare tenkt å ha lammeskinn i bunn og dyne/teppe. Har vognposer etter nr 1, men de passer dårlig i vognbagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to vårbabyer fra før og vet at været kan være litt både og... Nå har vi imidlertid vogn med STOR bag (tetonia elegance) og voksiposen er klar om vi skulle trenge det, men mest sannsynlig (med termin 23. april) kommer vi til å bruke bare tepper og dyne + gode strikkaklær. Den plana funker selv om det skulle bli ganske kaldt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Easywalker qtro vogn og en easyGrow ONO dunpose. Den er bare helt nydelig! Vet ikke om vi får bruk for den nå til våren, men vi fikk det billigere i og med at vi kjøpte flere ting samtidig så da slo vi til :) Har flere venninner som har denne posen og mange har også brukt den om sommeren! Tror vi kommer til å bli superfornøyde med den. Kjøpte også en dyne, man vet jo aldri med dette været...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det lammeskinn, strikket teppe fra nøstebarn (tynt merinogarn) og en liten dyne... Vognen er jo ett lunt sted selv om den som triller vognen kan synes at det er kaldt!! Husk at for varmt i vogna er laaaaangt fra bra, da er det bedre at babyen har det litt kjølig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...