Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Nå er det blitt veldig mye feiringer på lekeland på disse guttene så jeg har lyst å finne på noe helt nytt og litt mer kreativt når gutten min har bursdag. Noen som har noen gode forslag til hva en kan gjøre sammen med 12 andreklasse-gutter? Han har ikke bursdag før i slutten av mai så ute-aktiviteter kan absolutt være aktuelt :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Ta de med til en lavo/gapahuk--- ( om det finnes slikt der dere bor) ha med pølser/kakao/pinnebrød og selvsagt kake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå