Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 vi begge er gravide, jeg venter jente hu venter gutt, hu har en gutt fra før og ønsket seg veldig jente denne gangen.... nå kommentere hun ting jeg har lagt ut, bilde av seng,vogn klær og div i baby bilde mappa mi. "stakkar så mye rosa" "så sukker søtt" "ungen kommer til å få sjokk av den vognen!" osv..... tror hun rett å slett er sjalu for jeg venter jente å ikke hun. skal jeg bare overse dette?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 kan nevne at mye an tingene er rosa/lilla..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Skjønner ikke den greia med å ønske seg jente.Hva er grunnen til det ??Jeg har en liten gutt og det var det jeg ønsket meg aller mest.Lettere å ha med å gjøre.mye mer reale enn jenter.er kjempe glad jeg har en liten gutt og det holder med barn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 ja, enig. hadde blitt like glad for gutt jeg å.... men det virker rett å slett som hun er sjalu, stakker gutten i magen :/ HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor sier du sånn? Jeg har to jenter og en gutt, og kan love deg at han ikke er noe enklere å ham med å gjøre fordi han er gutt, sånn så er det sagt i hvertfall Om folk ønsker seg jente så må vel det være ok vel?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Så barnslige kommentarer. Jeg hadde oversett det. Ikke fall ned på hennes nivå.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 Da kan hun vel ikke kommentere sånn at alle ser det da, er flere som har sagt at hun virker sjalu..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Det kan jo være så enkelt som at hun syns du kjøper litt i overkant sukkersøte ting til ungen din... Jeg får helt FNATT av alt det lyserosa dillet enkelte mødre prakker på døtrene sine. Tror det er mer sannssynlig enn at hun er sjalu. De fleste oppegående mennesker er superhappy med å få det kjønnet de får.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 det er ikke i overkant mye rosa, men jentete ting/farger da.... masse av tingene er lyste brune/ brune å, siden jeg synes det er super søtt på babyer HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #10 Skrevet 20. februar 2011 Dette er jo ganske enkelt, du kan selv fjerne hennes kommentarer på dine egne bilder. Hvorfor du har en egen "babybilde-mappe" med bilder av seng, vogn og klær før ungen i det hele tatt er født, er en helt annen diskusjon.....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Men det kan jo hende HUN syns det er i overkant sukkersøtt og rosa, ettersom det er det hun sier i kommentarene sine... Syns det var teite kommentarer å komme med, men like teit å anta at hun er sjalu fordi hun får gutt. Hvorfor skulle hun være sjalu for det liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Korfor bretter du ut alt på fb du ber om kommentarer da.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 fordi jeg vil vel? aldri lest blogger du eller? de fleste har bilder av ting de har kjøpt til babyen..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 å fordi hun satt å kun snakket på at hun ønsket seg jente før hun var på ul, for hu hadde jo alt en gutt, så derfor ville hun ha jente..... HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 Man blir ikke "sjalu" fordi andre får jente - og man selv får gutt... Men man kan kanskje bli misunnelig? Og det må jo være en ærlig sak det? Jeg har en av hver - og er strålende fornøyd med det ;o) Synes både du og venninnen din høres litt umodne ut.. LES umoden - ikke UNG! God søndag i solen:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 Men selv om hun ønsket seg en jente i utgangspunktet, så trenger hun da ikke være sjalu fordet! De fleste blir glad over det kjønnet de får i det sekundet de får beskjeden! Tipper hun er superhappy med å få en gutt til jeg, det ville jeg ha vært:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Virker som hun har et markeringsbehov. Overse det. Dumme kommentarer på fb (og alle andre plasser) sier mer om personen som skriver det, enn den det er rettet mot..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 DU ER EKKEL VENNINE SOM HENGE HO UT HER. Ha bein i nasa og spør ho, det har du ikkje siden du heng ho ut her. Kansje ho synest det er vel mykje rosa ( da er ho misunnelig) Smaken er som baken. Det fårstår vel ikkje du. Søstra mi sa at vist ho fekk jente skal ho ikkje ha rosa og pastellfargar og det samme med gutt ikkje lyseblå og pastellfargar.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 du 14:25. ho har da ikke hengt ut noen her. er ikke nevnt navn eller noe som helst. skjønner henner godt jeg. kan ikke ho ha rosa da om ho vil det. man trenger ikke si noe og hvertfall ikke pa faebook hvis man ikke har noe hyggelig og si. synes det er trist at venninden er sånn..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #20 Skrevet 20. februar 2011 Kva veit du om ho er inne på desse sidene og kjenner igjen bemerkningane som ho har uttalt. Ho er gravid ho og så sjansen er stor. Har sjølv avslørt 3 stk her inne. Alt er muligt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #21 Skrevet 20. februar 2011 Egentelig ikke noe å bry seg om, men ...irriterende??? Svar henne "du vet jo jeg er glad i rosa??" Eller som noen sa??? Slett kommentarene?? Visst hun lurer på hvorfor kommentarene er borte?? "De ble så sukkersøteklisseterosa at de "falt" av,,?? Jeg har en tidliger(?) venninne, som engang la inn et upassende innlegg ,på en hjemmeside en kjæreste av meg hadde. Og det er hun tropende til å gjøre nå også, så hun er ikke min fb venn.. Hadde henne som forlover, men...Hun har nå en oppførsel som jeg ikke kan være bekjent av... Gubben har henne på fb, og jeg ser hun er ikke særlig aktiv, ergo er hun mer en "kikker" enn bruker av fb...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #22 Skrevet 20. februar 2011 Hvordan ser den vognen ut, som barnet kommer til å få sjokk av??? Forklar henne at babyer ser dårlig farger til å begynne med, så hun blir "gradvis" tilvendt fargen.....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #23 Skrevet 20. februar 2011 Ja, de ser verken rosa, lyseblått eller beige, så fargene er nok mest for oss voksne sin skyld. Syns du skulle kommentere like under hennes kommentarer "misunnelig nå, Grete?" eller hva hun nå heter. Sett det under alle de stedene hun har kommentert. Så fjerner hun dem sok selv!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #24 Skrevet 20. februar 2011 vognen er svart emmaljunga, med vogndyne som er rosa med "spøkelser" på.... HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #25 Skrevet 20. februar 2011 nei, jeg tror ikke jeg gjør noe med dette, blir egentlig for dumt! ja godt mulig hun er her inne, men da tar hun kanskje hintet hehe om jeg vil ha en unge som er kledd i knall rosa eller i kun svart osv er vel mitt valg.... har ikke tenkt å på tvinge ungen rosa om hun ikke liker det når hu blir eldre, ingen av klærne jeg har kjøpt er "knalle" unasett, mere baby rosa, og jeg synes det er fint HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå