Gjest Balle Klorin Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Dsi gir mye mer for pengene, og min 4-åring elsker iallefall sin.
PinkBabyDoll Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2011 Takk for svar Ser de er ganske like i pris, så da er det jo bare å gå til innkjøp av en dsi...
Trultemor73 Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Har ds lite til min jente som snart blir 5 år. Den fungerer kjempefint. Koster kun 777 kr på lefdahls nettside nå. Men om du får tak i dsi til samme pris, er den jo selvsagt bedre.
Gjest Balle Klorin Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Styr unna Pixmania dersom den fremdeles er billigst der. Hjelper lite at det er billig når de ikke sender varen- men tar seg betalt, ja det gjør de.
Gjest Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Hei Det skal visstnok komme en ny DS i salg i løpet av våren. Hør med selger ang denne. Min 7 åring sparer til denne selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå