Mummy2be´med to tette:p Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Hei. Det ligger an til å bli to (veldig) tette for oss, og jeg er derfor begynt å smugtitte på tvilling/søskenvogner. Synes Phil&Teds vogna virker helt genial, eneste er at jeg vet den kom dårlig ut i en test for et år og to siden.. Er det noen som har erfaring med denne vogna?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Nå fins det forskjellige modeller av Phil & Teds da. Så kommer jo an på hvilken du har sett på. Vurderer selv Vibe 2. Har bare sett/prøvd den i butikk. Og jeg syns ikke det er en perfekt vogn. Den har noen forbedringspunkt. Bla syns jeg den virket litt ustabil med det største barnet sittende i søskensete oppe på vogna(det er dette som er aktuelt for oss, da 2 åringen aldri ville godtatt å sitte nede uten utsikt.). Så syns jeg ikke så mye om løsningen bakpå når den er i liggestilling. Veldig åpent for babyen om man ikke har på det gjennomsiktige trekket, og om man har på trekket kan det fort bli litt tett. Lite genial løsning. Men når man ikke vil ha dobbel(side by side), så er det ikke så mange andre muligheter til vogn. Det blir ikke den vogna som blir mest brukt for vår del, kun når jeg skal ha med meg begge samtidig. Så derfor blir det nok den vi velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå