Gå til innhold

Jeg har bestilt vogn :)) med hva type understell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte Emmaljunga nye limited edition igår.. fargen Black Beauty.. falt så veldig for denne :)

Bestilte typen Mondial Duo.. med sportsunderstell..

MEN, er veldig i tvil om jeg skal ha dette understellet, eller den klassiske? Vi kunne ombestemme oss..

Noen erfaringer? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg bestilte sportsunderstellet pga. det er vendbart styre.

Men, den er mye tyngre enn det klassiske. I tillegg likte jeg bedre at det var kurv i stål under på den klassiske, fremfor i stoff på sportsdelen.

Sånn utseendemessig, hvilket understell syns dere er penest?

Lurer på om sporten ser litt klumpete ut..

TAkk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Edge med sportsunderstell. Hadde jeg valgt på nytt tror jeg at jeg hadde valgt det klassiske. Sportsunderstellet er for det første tungt også er det veldig bredt. Det er noe drit å gå i butikker med..

At kurven er i stoff syns jeg er positivt. Også det med vendbart styre, men det er like enkelt og nesten kjappere og snu hele bagen/sportsdelen.

Skrevet

Det som er gull med sportsunderstellet er jo at det bare er å snu håndtaket. Jeg har CityCross, og jeg snur den bagen en del når det blåser eller mini vil se noe annet enn mammas kjedelige tryne, hehe.

Jeg har kurv i stoff, det som er pluss er at det ikke er trådkurv, så ingen ting blir skittent om det ligger i kurven. Kanskje finere med trådkurv da.

Er de SÅ mye tyngre det sportsunderstellet da?

Det klassiske er penest, men ikke det mest praktiske. Men jeg hadde selvsagt gått for en ny CityCross - jeg ELSKER min CC limited edt <3

Skrevet

Han som solgte oss vognen var VELDIG for det klassiske.., og han sa at sportunderstellet veide 2,4kg mer! Det hørtes veldig mye ut syns jeg !:o

Skrevet

Utseendemessig er sportsunderstellet mye penere. Det klassiske ser rett og slett gammeldags ut. Her i bygda er det stort sett de over 35 som velger det. Men jeg tror kanskje vi har ulik smak, for jeg syns ikke noe om limited editionstoffet. Syns det blomstermønsteret begynner å bli rimelig utdatert.

Skrevet

jeg har det klassiske og er veldig fornøyd. Fordi det er god demping (3 nivåer) så er den eneste forskjellen mellom klassisk og sport, det at du kan snu styret. Men det har jeg aldri savnet. Enkel å ta inn og ut av bilen.

Og det er perfekt her vi bor: I skogen og går mange turer på kronglete veier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...