Gå til innhold

Livet er deilig for tiden:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare slenge inn et lite lykke-innlegg her:) Etter å ha hatt det trist og fælt i et par år, masse krangler med en til tider psykisk ustabil bf, utslitt pga hyperaktiv barn som kom i trassalderen rundt ett årsdagen og null sosialliv, har ting endelig blitt bra!

 

Faren til dattern min har begynt å ha henne på overnattinger, hun blir snart tre år:) Og det går strålende! Bf har det bra for tiden, jenta vår har det helt topp, og jeg får litt sosialliv:)

....Og jeg har møtt en flott mann:D Er lykkelig forelsket, livet kunne ikke vært bedre akkurat nå:) Så får jeg bare håpe det varer:)

 

Happy me:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dette facebook ville jeg trykket *liker!

Skrevet

Enig mammaalene!:)

 

Godt å se at vi som er aleneforeldre også kan finne kjærligheten på nytt:D

Skrevet

Så fint. :)

Blir glad på dine vegne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...