Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg må bare slenge inn et lite lykke-innlegg her:) Etter å ha hatt det trist og fælt i et par år, masse krangler med en til tider psykisk ustabil bf, utslitt pga hyperaktiv barn som kom i trassalderen rundt ett årsdagen og null sosialliv, har ting endelig blitt bra! Faren til dattern min har begynt å ha henne på overnattinger, hun blir snart tre år:) Og det går strålende! Bf har det bra for tiden, jenta vår har det helt topp, og jeg får litt sosialliv:) ....Og jeg har møtt en flott mann:D Er lykkelig forelsket, livet kunne ikke vært bedre akkurat nå Så får jeg bare håpe det varer:) Happy me:)
♥mamma♥alene til 3 Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Var dette facebook ville jeg trykket *liker!
Mammatiljente-09<3 Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Enig mammaalene! Godt å se at vi som er aleneforeldre også kan finne kjærligheten på nytt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå