Himmel og hav Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg føler meg litt tåpelig som skriver dette. Antagelig fordi jeg er litt tåpelig...men jeg trenger i grunnen å høre om det er andre som har reagert som jeg, og at det har gått over. Saken er at minstemann på 15 var på et arrangement i går, og kom hjem med stjerner i øynene. Han hadde møtt ei jente! Han ville ikke fortelle annet enn navnet hennes, og knapt nok det, men det var ikke vanskelig å skjønne at gutten nå hadde fått sitt første kyss. Jeg er glad for han, og synes det er stas. Jeg husker jo selv hvordan det var å være 15 og forelska. Samtidig så har jeg en klump i magen som sier meg at "dette er begynnelsen på slutten". Slutten på den tiden da mamma var den ungene kom til uansett hva det var, slutten på tiden som en sterkt knyttet familie som er sammen om det meste. Jeg føler meg som en fuglemor som sitter og ser på at ungene flyr ut av redet, og jeg takler det skrekkelig dårlig, på innsiden. Det var liksom greit da eldstemann begynte å date, men med minstemann er det en helt annen sak. Jeg vet jo at han ikke kommer til å pakke snippesken og flytte på torsdag, men han er jo fortsatt den lille gutten min, og burde strengt tatt ikke se på damer før han blir 25. Minst! Blæh! Jeg vil bare glede meg over at han blir voksen, for han er en utrolig flott, ung mann. Jeg liker ikke å føle meg sånn. Liker ikke å føle at jeg mister han, for det gjør jeg jo ikke på ekte. Så dere som har vært igjennom dette: går det over fort?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Hehe, nå skjønte jeg ikke noe. Hva har tennåringsmødre med dette å gjøre ? Skjønte på slutten av innlegget at du refererte til mødre med tenåringer og ikke mødre som er tenåringer!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Man vet man har vært for lenge på dib når "tenåringsmødre" betyr småunger som ikke kan bruke prevensjon, og ikke mødre til tenåringer. HI - mine er ikke tenåringer enda, men har en vag fornemmelse av hva du mener. Jeg gruer meg sterkt til den dagen selv! Min eldste er 8 år og allerede nå ser jeg at venner betyr mer og mer. Ikke lenge igjen til vi bare er "hotellet" hun bor på! :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå