Gå til innhold

Hvor bestiller man tidlig ultralyd?


Mamma i lykkerus

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan bestille tidlig ultralyd i Oslo? På Volvat sine nettsider står det man må vente til uke 14, og det har jeg ikke veldig lyst til! Hvor tidlig har dere tatt ultralyd? Er 8+6 idag og vil gjerne ha ultralyd rundt uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med legen din. Det blir kun gitt om du ikke har noe ide om hvor langt du er på vei, eller om det er fare for SA eller andre komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen min her om dagen, hvor la fram at jeg gjerne ville ha tidlig ultralyd på grunn av en senabort jeg måtte ta for noen år siden. Da sa han at det er nesten umulig å få slikt ved sykehuset i Østfold. Han anbefalte meg å bestille hos Volvat i uke 10. Det koster 930 kroner hos Volvat i Fredrikstad. Du kan forsøke andre gynekologer, da privatpraksiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vet det er litt sent svar, men om andre ser dette så ...

 

Jeg var på tidlig ultralyd på Volvat i Oslo igår... det er bare og gå inn på nettsidene deres og bestille rett fra nett.

 

Hyggelig gynekolog som ga os to fine bilder med hjem og bare sikret at alt var bra...

 

Kostet 1280,- og dette var på kveldstid.... 20 min hadde vi og det rak fint.

Du får ikke tatt blod eller noe, men fint bare og SE at alt er bra.

 

Hun sa at de også tar ultralyd uke 12 for å avgjøre downs dersom man ville dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønland basar legesenter, man får bilde, hun er ikke den mest pratsomme, men hun får jobben gjort :) Jeg har vært der to ganger nå, er fornøyd jeg :)

 

Og hun tar 500!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...