Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg syntes ifon4 er litt stor og maskulin er det andre som dere vil anbefale eller er det denne man bør ha.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Søk på nettet og les litt om de forskjellige - f.eks tester. Hvis du vet hva som er viktig for deg så kan du sammenligne disse kravene mot testresultatene og andre brukeres erfaringer. Store konkurenter til iphone4 er HTC og Samsung og det er sikkert flere også. Jeg kan anbefale Samsung Galaxy S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå