Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har handlet to ganger på lilleprinsen.no. Første gangen tok det to uker fra jeg betalte til jeg fikk varene. Nå er det over to uker siden, og jeg har enda ikke fått dem. Irriterende! Hva har du erfart? På siden deres står det at varene skal sendes ut 1-2 dager etter betalingen har funnet sted. Yeah right...
FruTB Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Sist gang jeg handlet derfra tok det svimlende 5 uker før jeg fikk varene! Hun svarte ikke på mail når jeg etterlyste varene, men jeg fikk en tekstmelding etter hvert. Handlet en del derfra før, liker utvalget, men servicen trekker dessverre betydelig ned.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Såpass! Jeg fikk faktisk en tekstmelding derfra tidlig denne uka, tirsdag var det vel. Regnet med at varene dermed ville bli sendt, men...? Bestilte jo med sporing. Ikke fått noen sporingsmail, hvertfall. Sendte mail sist og etterlyste, som jeg ikke fikk svar på. Bør vel sende en nå også! Kjempedårlig service Selv om utvalget er bra, så har jeg mine tvil til at jeg kommer til å handle der mer. Det finnes heldigvis flere nettbutikker med babystæsj!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har også bare erfart at det tar laang tid å få varene. Har liksom ikke lært så har bestilt varer flere ganger. Får kjapt svar om en lurer på noe før en handler, men har en først kjøpt og betalt er ikke samme engasjementet tilstede.
Februargutten Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har kjempegod erfaring med dem. Vi bestilte stellebord og allerede samme dagen leverte de det på døra vår selv om vi bestilte at vi skulle hente det. Super service og enkle å få tak i. Synd det tydeligvis ikke gjelder hele tiden da. Men de er i allefall ikke bare dårlige på service
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Har veldig god erfaring,. Men har bare handlet en gang da, en løpesykkel. Den kom i posten etter bare noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå