Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Og hva er grunnen til at du ikke sover? Jeg får heller ikke sove.. Er helt ødelagt etter at jeg og bf gjorde det slutt i kveld.. Skulle ønske jeg hadde en venninne å prate med, men ingen andre er våkne nå.. :(
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Er ikke trøtt rett og slett... Også har jeg bare meg selv å tenke på
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Hei! uff..du hadde en lite trivelig grunn til å være våken nå jeg skjønner deg såå godt! jeg er våken pga jeg rett å slett er husredd,lol...bf er på kurs laaangt unna her,så jeg ligger på sofa jeg:/ huff.. håper du klarer å sove snart..selv om du er ødelagt så trenger du søvn! God klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå