Gå til innhold

Noen andre som er våkne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er grunnen til at du ikke sover? :)

 

Jeg får heller ikke sove.. Er helt ødelagt etter at jeg og bf gjorde det slutt i kveld..

Skulle ønske jeg hadde en venninne å prate med, men ingen andre er våkne nå.. :( :(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke trøtt rett og slett... Også har jeg bare meg selv å tenke på;)

Skrevet

Hei! uff..du hadde en lite trivelig grunn til å være våken nå:(

jeg skjønner deg såå godt! jeg er våken pga jeg rett å slett er husredd,lol...bf er på kurs laaangt unna her,så jeg ligger på sofa jeg:/ huff..

 

håper du klarer å sove snart..selv om du er ødelagt så trenger du søvn!

 

God klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...