Gå til innhold

Var på 3D-ultralyd i går :)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

.. og fikk se jenta vår igjen <3 Herlighet så lik storesøsteren sin! Hun lå og sov gjennom undersøkelsen og ville helst ikke bli forstyrret, hadde både hender og navlestreng ved ansiktet så var ikke så lett å få titte ordentlig på henne, men de bildene vi fikk var kjempefine! Hun var heller ikke så liten som min faste jordmor antok (pga lave symfysemål), men er faktisk 6 % over gjennomsnittet sånn vektmessig - veier om lag 2100 gram nå i uke 32 :) Jordmor antok at hun kom til å bli litt større v/fødsel enn storebror og storesøster, så det blir spennende å se! Tror selv grunnen til lave symfysemål kan være at hun nå ligger med hodet langt ned samt ligger ganske langt inn mot ryggen min (har heller ikke store magen til å være 3.gangs).

 

Var i alle fall en spennende opplevelse og veldig morsomt å få sniktitte litt på snuppa som ventes 18.april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på fredag, men hun ville bare sove og hadde trykket fjeset mot morkaka, så hun var ikke så lett å få sett ;) men noen bilder fikk vi, og film ;) Spennende opplevelse..

Men jeg er 30+1 og de målte henne til å veie ca 1450g. fikk beskjed om at det var normalt, men i forhold til din baby sin vekt så må jo jenta vår være liten da?? er ikke så opptatt av det, men man tenkr jo over det når man leser om andre ;) selvom alt er relativt ;)

Symfysemålet mitt er midt på streken, og er vel heller ikke stor til å være 3gangs, lagt på meg 11kg men var nok litt undervektig i forhold til min høyde før jeg ble gravid..

 

Uansett gleder vi oss også til å møte veslejenta vår, ks ca.15 april pga foranliggende morkake, men egentlig termin i slutten av april..

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende opplevelse er det i allefall :)

Nei, jenta deres er jo helt etter normalen slik det også står på bim sin startside når man logger seg inn. I følge den burde jenta vår veie ca 1500 gram, men hun veier altså over 2100 gram allerede, så hun er stor ift antall uker jeg er på vei i følge vektestimeringen. Blir spennende å se om hun blir noe særlig større enn storebror og storesøster som forøvrig var 3358 og 3134 gram v/fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...