Gå til innhold

Bruker du primer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg i dag, men har aldri brukt det før.

Har nå bikket 30 og ser jo at jeg ikke akkurat ser yngre ut,så får vel bli flinkere å sminke meg ordentlig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, silky smooth resultat :)

er 32

Skrevet

Artig:) Ante ikke hva det var en gang før i dag!

Prøvde såvidt når jeg kom hjem- og var jo en rar konsistens, men veldig silkeaktig;)

Ja,ja- skal se det blir vidunderhud nå da!

Hi

Skrevet

Eneste primer jeg vet om er den vi brukte d vi pusset opp på badet ;) såhh...hva er det dere har brukt, for jeg håper det ikke er det? :D

Skrevet

Primer er et underlag som skal hjelpe overlaget til å sitte bedre. Jeg bruker det i ansiktet og jeg brukte det på terrassegulvet når jeg skulle legge fliser. Det finnes forskjellige typer primer alt etter bruksområdet. Akkurat som smøring, man bruker ikke samme smøring under skiene som i ansiktet.

Skrevet

Så en primer kan like gjerne kalles for foundation, som jo er et veletablert uttrykk innen ansiktsmake-up??

Da skal vi andre forstå hva du mener uten å måtte lage rynker i pannen for å forstå... :P

Skrevet

Primer er vel noe du har UNDER foundation igjen, for å glatte ut rynker og store porer...

Skrevet

Nei, det er ikke foundation heller. Det er en underlagskrem som gjør at foundationen sitter bedre og fordeler seg jevnere. Primer er også et veletablert uttrykk, men har ikke vært vanlig på markedet så veldig lenge.

Skrevet

hmmm...så det blir lag på lag på lag..med sminke i ansiktet.

Jeg er 38 år og kunne kanskje hatt nytte av dette, men heldigvis er jeg pen nok uten. ;)

Bruker litt sminke av og til, men ansiktshuden synes jeg skal SYNES og ikke gjemmes bort med et 'usynlig' belegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...