Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Som reagerer på dette.. Jeg er alene med tre barn. Det yngste har bursdag i dag. Faren har ringt og gratulert henne med dagen. Foreldrene hans og besteforeldrene hans har vi ikke hørt noe fra. Ingen sms, telefon, kort, gave, ingenting. Er det litt smålig, eller? Hun ble 3 år.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hun har heldigvis ikke spurt etter dem da, men hun vet vel å forvente ingenting av dem.. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Smålig, trist og utrolig leit for barnet som har bursdag
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Overhodet ikke teit av deg å reagere, herregud det minste de kunne gjort var å ta en telefon. Så leit for jenta di. Hadde nevnt det for faren hennes neste gang jeg snakket med han.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Den eldste har en annen far, forresten. Foreldrene hans er helt annerledes. Jeg har fått telefon og sms fra han og dem med lykkeønskninger på bursdagen til lille. Huff.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Syns sånt er sykt. Her klarte faktisk barnefar å gi kr 1000 i julegave til eldste, men INGENTING til yngste. Begge er skolebarn, og forstår mer enn småbarn...... Jeg er SÅ forbanna!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 kommer jo ann på hvordan forhold dere har, om hun prater i tlf osv. Hvis du overhode ikke har kontakt med hans foreldre og besteforeldre, så føler de det kanskje litt unaturlig å ringe deg. Kanskje de føler det mer naturlig å vente med gratulasjoner og gaver til barnet faktisk er hos sin far og de har feiring for henne?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Hun snakker gjerne i telefonen. Hun skal ikke feire med far, han har ikke råd sier han. Foreldrene hans har aldri kommet i bursdagene til noen av ungene tidligere heller, men de har i det minste sendt sms før da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå