Gå til innhold

Noen som har hvitmalte gulv her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på hvite gulv,men innbiller meg at alt synes så god på det. Hvordan funker det i praksis? Kan jo evnt. prøve med et lite rom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vi, men svigers..De har på et lite rom. Ikke mye fint.

Skrevet

Hva er det som gjør at det ikke er fint?

Skrevet

Har en slags hvit laminat på kjøkken og et gjesterom. Største tullet jeg har vært borti! Man ser hvert eneste støvkorn! Det skal veldig snart bort (vi flyttet inn i hus som hadde dette - men har ikke prioritert å få gjort det). Jeg må støvsuge og vaske kjøkkengulvet HVER dag og 1 time etter jeg er ferdig ser det ut som det ikke har blitt gjort på 1 uke! Mareritt! Du må ikke skaffe deg dette! Fatter rett og slett ikke hvor idiotisk de som vi kjøpte av var som fikk lagt dette gulvet jeg. AHHH sinna!

Eneste grunnen til at det er ok på gjesterommet er at det ikke blir brukt!

Skrevet

Tenkte meg det... Ser bare så himla lekket ut i interiørblader og på interiørblogger, men ante meg at det ikke passer i et hus med små barn og tidsklemme..

Skrevet

Jeg har hvite gul på det ene sovrommet og i trappen til 3 etg. De er aldri rene:-(

Jeg vasker,men det blir støvete med en eneste gang.

Eks sovrommet: Jeg tar av sengetøyet,lufter dynene,støvsuger og vasker gulvene.Tar inn dynene og rer senga.Idet jeg tar på dynetrekket og rister dynen ser jeg igjen støvdottene fly over rommet:-( Da kan jeg like gjerne vaske igjen.

Og så blir det fort skrap i det,og disse ser du ganske fort.

Anbefales ikke.

Skrevet

I motsetning til de som har svart over her så er det rommet med hvitt gulv som ser best ut hos oss.

Det ser hele tiden rent og fresht ut, finnes ikke en ripe i det (ikke som synes iallfall) og gir rommet en stilig finish.

Skulle gjerne hatt dette gulvet i hele huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...